Recenze (414)
Barva z vesmíru (2019)
Tak mám za sebou barvu z kosmu a pana CAGE. To bylo tehdy, když pan HPL potkal pana JWCampbella a řekli si, že smíchat barvu z kosmu s Věcí by mohl být dobrý nápad. Vznikl trochu rozporuplný guláš, který má tu správnou HPL atmosféru jen místy a jen trochu. Zatímco děj povídky je roztáhlý pomalu na rok tady je to snad na dva dny, což je málo a proto se tomu nedaří atmosféra, holt hutnou atmosféru přes noc neuděláte. Nicméně mě to bavilo, místy to bylo nechtěně vtipné, ale zase scény s matkou byly vážně dobré. Takže na poli HPL adaptací za mě tak 60% viděl jsem větší blbiny a tadyhle se aspon upřímně snaží. Neznat předlohu byl bych ochoten jít i výše.
Apokalypsa: 1. světová válka (2014) (seriál)
Další ze skvělých barevných dokumntů o I.SV
Válka ve Vietnamu (2017) (seriál)
Takhle má vypadat dokument!
Černobyl (2019) (seriál)
Prostě pecka...
Halloween (1978)
Možná né první slasher (kdo kdy slyšel o černých vánocích), ale rozhodně nějznámější a tudíž nejdůležitější. Já se vlastně ani nebál, protože film je tak dokonale předvídatelný, že musím dát plnou palbu. Tady tvořil John Carpenter historii.
Neznámý voják (2017)
Jo, tak tohle bylo hodně obrý. Ta tříhodinová verze je trochu rozvlelá, ale jak praví stará vojenská pravda čeká se, aby se spěchalo a spěchá se, aby se čekalo. Naprostá tutovka v evropských končinách nevídaná, je vidět, že je to Finská srdcovka tahle kniha.
1984 (1984)
2+2=
Bohové musejí být šílení 2 (1989)
Dvojka lepší než jednička a nestárnoucí genialita...
Rain Man (1988)
Každej kdo chce inkluzi by si měl pustit tenhle film. Geniální Hofman a Cruise mu skvěle sekunduje.
Povídání o pejskovi a kočičce (1950) (seriál)
Karel Hoger a Čapkovy ilustrace a Čapkův příběh, co dodat...