Recenze (44)
WWE Survivor Series WarGames (2023) (pořad)
Randy Orton and CM Punk are back!
Kosmický hřích (2021)
Vesmírná blbost, divím se že hvězdy jako Willis a Grillo šli do takovýho braku.
Rychle a zběsile 9 (2021)
Tak tu máme 9 díl této rychlé a zběsilé ságy a za mně je to asi nejslabší díl ze všech. Akce opět přepálená a je tady i hromada nelogičností, které nedávají hlavu ani patu např. výlet do vesmíru v podání Ludacrise a Tyrese Gibsona aneb parodie na další díl Star Wars nebo Vin Diesel proti přesile asi 20 chlapů. Nejvíc potěšila záporná role Johna Ceny a návrat Hana + závěrečné cameo se Stathamem.
Bloodshot (2020)
Takový lepší průměr, klasická akční oddechovka s prvky sci-fi ale je fajn vidět Vina Diesela taky v něčem jiném než jen v Rychle a zběsile. 3*
Corona Zombies (2020)
zbytečně vytvořený snímek, který stojí za velký kulový, nevím proč je do toho sestříhaný původní film Virus z roku 1980
Cry Havoc (2020)
Charles Bronson by se musel v hrobě obracet kdyby tohle viděl.
Jaga. Košmar ťomnogo lesa (2020)
Asi zatím nejlepší hororový snímek od Podgajevskijeho, na Babu Jagu jsem se docela těšil a povedlo se. Konec filmu zřejmě zůstává otevřený, tak klidně bych byl rád i za pokračování. Za mě lepší 3*
Monster Hunter (2020)
Milla Jovovich a Tony Jaa se výborně doplňují a monstra jsou taky fajn. Akce 1* , Efekty 1*
Princezna zakletá v čase (2020)
Konečně povedená pohádka asi po 5 letech, kdy mě potěšila nová verze Sedmero krkavců. Tady se mi líbila časová smyčka, taky prostředí kde se pohádka točila a to především na hradě Bouzov, hlavní postavy jsou taky fajn. Petr Kubík jako režisér pohádek by byl určitě dobrou volbou do budoucna. 5*
Alita: Bojový Anděl (2019)
Tak tu máme po 5 letech od R. Rodrigueze další skvělou komiksovou podívanou, kde vévodí v hlavní roli skvělá Rosa Salazar a ve vedlejší krásná Jennifer Connelly. Akce je tu víc než dost a klidně bych uvítal pokračování, také v závěrečných titulkách potěší song od Dua Lipy.