Recenze (301)
Maturita za školou (1973)
Velká nuda.Herecké prevedenie slabé.
Případ dvou básníků (2019) (TV film)
Tento film bol o čosi slabší ako Prípad dvou sester,. Hlavné postavy Vašátko-Horác boli zahrané dobre, páčila sa mi aj Jungmanová, ale zbytok nič moc. Ani pani Vašáryová ma nezaujala, bolo to celé umelé, tak ako exteriéry a interiéry. Samotný príbeh a zápletka boli hlúpe.
Případ dvou sester (2019) (TV film)
Herecké prevedenia boli dobré. Ale zápletka bola dosť banálna a nezaujímavá, motív taktiež. A scéna prenasledovania v aute bola ukončená veľmi povrchne, mali sa s tým viac vyhrať.
Slečny přijdou později (1966)
Nudný príbeh a príliš unáhlený záver odhalenia vraha. Ani herecké prevedenia neboli nič moc. Raz mi stačilo vidieť.
Slané bonbóny (1985)
V 80 rokoch ma to bavilo. Dve streštené baby a dvaja čudáci.
Detektiv z kuchyně: Zdravé místo k umírání (2015) (TV film)
Tento ma bavil o čosi viac ako prvý diel.
Detektiv z kuchyně: Otrávené menu (2015) (TV film)
Nový a zase niečím netypický seriál, ktorý sa im podľa mňa vydaril. Zaujímavé prostredie, netypické zápletky a sympatické a dobre zahrané postavy, na ktoré sa dobre pozerá. Škoda, že nenatočili viac ako štyri diely.
Bezva ženská na krku (2016)
Jedna z mála dobrých komédii za posledných 15 rokov, na ktoré sa dalo pozerať. Herecké prevedie bolo dobré, páčili sa mi obaja hlavní predstavitelia. A hlavne, nebolo tam toľko vulgárnosti, koľko dnes vidíme v našich filmoch a seriáloch.
Barrandovský Silvestr 2017 (2017) (pořad)
Nudný moderátor, nudný hostia, umelé dialógy. Jedený, ktorý ma bavil bol M.David a trochu aj pán Uzel.
Vražda v Orient expresu (2017)
Otrasné prevedenie. A tie fúzy vyzerali na prvý pohľad ako umelé a absolútne tomu hercovi nepasovali. Vznikla z toho taká nudná fraška.