Oblíbené filmy (10)
Gran Torino (2008)
Temný rytíř (2008)
Svět podle Prota (2001)
Horší už to nebude (2006)
Smoke (1995)
Kdybych mohla, dám deset hvězd. Dlouho mi nějaký film nezůstal tak pod kůží, jako tento. Příběhy obyčejných lidí v neobyčejném podání, bez zbytečného patosu, se skvělou atmosférou (prý) nejskvělejšího města na Zemi. Je to jeden z těch filmů, které člověk chce vidět několikrát. Úžasný zážitek.
V kůži Johna Malkoviche (1999)
Blade Runner (1982)
Mlhy Avalonu (2001)
Merlin, Artuš, Ginevra, Excalibur a další věci podle pověsti, které všichni známe. Ale taky paní z jezera, Morgiana a klan čarodějek z Avalonu, které dodávají pověsti jinou šťávu. Vrcholný guilty pleasure, který můžu vidět milionkrát za sebou. Pět hvězd je možná přehnaných, ale já to prostě miluju.
Chlast (2020)
Otevřený, upřímný, skvělý. Je až neuvěřitelný, co dokáže Mikkelsen vyjádřit byť jen pohybem koutku úst. Nejvýstižnější komentář viz Marigold - víc k tomu nejde dodat.