Recenze (1 590)
Godzilla (2014)
přeně typ filmu který je pro mne neuvěřitelně těžký ohodnotit jelikož 3hvězdy= 60% a to je vzhledem k délce a obsahu příliš. Naopak 2*=40% a to příjde naopak moc málo. Nakonec se však stejně příkláním k těm 2 jelikož je dílo zcela zapomenutelné a navíc mírně nadhodnocené. 50%
Byl jsem Youtuber (2018)
ty jo koho to vůbec zajímá? možná bych se už raději podíval na příběh hannah montana
V oku hurikánu (2018)
I když asi nechtěně, tak to byl ve většině momentů velice zábavný film
Babovřesky 2 (2014)
Kamenak nebo babovresky, na cisle ani nezalezi, vsechno je to stejna zumpa a at si troska rika co chce, a at si to toci treba pro psy, ale zumpou to zustane
Princezna ze mlejna (1994)
Jako pro maleho kluka to byla jedna z mych nejoblibenejsich pohadek, poustel jsem si tenkrat i na VHS, objektivni hodnoceni bohuzel nemam
Princezna ze mlejna 2 (2000)
Naprosto nepochopitelně do děje pohádky včlenit politikaření a válku s turky.
Kameňák (2003)
Herecke vykony naprosto katastrofalni, zvoleny bribeh takrka o nicem a humor (nebo spise recitace vtipů) jsou tak do druhe tridy na zakladku 0%
Aréna Jaromíra Soukupa (2017) (pořad)
Soukup je jak špatný a nevýrazný moderátor, tak i osobnost, proto se není čemu divit ze když tkzv arénu navštíví kupříkladu Horáček před volbami, tak si z pořadu v mžiku udělá svojí kampaň, ,,hnutí volme horáčka", za což by se měl soukup který se snaží ovlivňovat lidi co to jde opačným směrem velice stydět
Týden podle Jaromíra Soukupa (2018) (pořad)
Pravidelne sem prepinam kdyz jsou zrovna na mem kanale reklamy a tento ,,komedialni vystup soukupa se da snad srovnat s filmem żraloči tornado, kde take nefunguje pranic
Comedy Club (2016) (pořad)
Hodně blízko televiznímu dnu. Já tohle prostě nepochopím, hromada rádoby vtipnejch komiků a obrovské množstvií nahraného smíchu z publika. Ani jednou jsem se nezasmál a to nebyl usměvný ani výběr co dávají v televizi z toho ,,nejlepšího" jako lákadlo. Trapných 5-10%