Recenze (811)
Godzilla - Útok z neznáma (1965)
Opravdu nevšední záležitost u které se perfektně pobavíte. Kreace které Godzilla předvádí, když na planetě X zažene Příšeru O jsou nezapomenutelné. Prostě ideální béčko šedesátých let.
Oidipus král (1967)
Zajímavé zpracování starého námětu v pasolinovském stylu. 70%
Brannigan (1975)
neurazí, nenadchne, trochu vtipu, trochu napětí, docela příjemná detektivka
Resident Evil: Zánik (2007)
horší než jednička a lepší než dvojka...místy až příliš přehnané
Karlík a továrna na čokoládu (2005)
Tim Burton je jedním z mých nejoblíbenějších režisérů. Na tento film jsem se možná až příliš těšil, ale čekalo mě zklamání. Jistě uznávám naprosto originální nápad, dobré scény i hudbu. Umím si představit, že bych byl z filmu nadšený před nějakými deseti lety, ale teď už je tohle na mě trochu moc. Nuda a trochu blbost. I ty tři hvězdičky jsou možná moc.
Muž s cejchem smrti (1990)
Když už něco se Seagalem, tak rozhodně tohle.
Pátek třináctého 4 (1984)
Jedno z nejlepších pokračování.
Beverly Hills 90210 (1990) (seriál)
To je za Valery (Tiffani-Amber Thiessen).
Vraždy na Rue Morgue (1986) (TV film)
Ta televiznost je z toho dost znát a filmu chybí tempo. Když člověk nezná povídku, bylo by to možná lepší, ale i tak se líbilo.
Bony a klid (1987)
Takhle si to Jasněnka určitě nepředstavovala.