Oblíbené filmy (10)
Vesničko má středisková (1985)
Forrest Gump (1994)
Matrix (1999)
Láska nebeská (2003)
Laskavé a milé nahlížení na lásku v nejrůznějších podobách. Film z kterého dýchá člověčenství v každé vteřině. Náš tradiční domácí vánoční film. BTW: kvůli premiérovi Hugh Granta bych chodil i volit!
Zelená míle (1999)
Ještě teď cítím mrazení. Kruci, tomuhle mám dát jen 5*? Vzpomínám si, jak jsem kolem tohoto filmu chodil v půjčovně a děsil se jeho délky a námětu - a pak na něj jednou došlo. Pustil jsem ho a seděl přikovaný až do konce... Už ho mám na vlastním lisovaném DVD - skvělý film, parádně namixovaná směs tajemna s velkým člověčenstvím a dotykem smrti...
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
Zachraňte vojína Ryana (1998)
Začátek je příšerný nářez, nemohl jsem popadnout dech... Zbytek už je "jen" nářez, ale vynikající! Díky, pane Spielbergu...