Poslední recenze (117)
Super 8 (2011)
Za mě si J.J.A. vyleštil ego a natáčel pouze pro efekt(y). Jako pocta něčemu (E.T. a jeho tvůrce?) mi to taky nepřišlo. Slabota. Ani před 13 lety by to u mě neuspělo. Fakt vám to připadalo tak dobré?
Život nebo něco takového (2002)
Nic zajímavého, samé americké klišé - jednou vidět stačilo. Z Marylin/Angeliny jsem zhnusený ještě teď...
168 hodin (2006) (pořad)
Pořad mne docela zajímal, sledoval jsem ho v podstatě pravidelně, hodnotil kladně a nechápal, jak může být označován za manipulativní. Po nedávné reportáži, kde víme, o co šlo, to chápu. Hodnocení kvůli tomu snižuji ze 4* na 2*, se sledováním to určitě v budoucnu nebude tak žhavé, není třeba riskovat pokažený večer. Ale možná občas kouknu... A možná i změním hodnocení.