Poslední recenze (2 344)
Sama v čase normálnosti (2010) (TV film)
Ukazuje, že když se podaří kvalitní scénář, který vyrůstá z důkladné znalosti dobových reálií včetně normalizačních komunistických obřadů, může se podařit kvalitní dílo. Srovnávám-li tuto věc s polotovarově dokonalou VOLHOU, která zůstala na půli cesty, vynikne prokreslenost charakterů hlavních postav, kvalita hereckého obsazení s vrcholem v roli Nely Boudové, i citlivé postižení útisku té doby. Byly o to nebezpečnější, oč víc se člověk vymykal jejím konzumním lákadlům, která bezesporu také případ od případu existovala. Lucie Konášová patří po zásluze k protagonistům polistopadové scénáristiky a její úloha na tomto nesporném úspěchu Česká televize určitě nebyla zanedbatelná.
O Šípkové Růžence (2006) (TV film)
Zajímavě uchopené pohádkové téma pozoruhodně podané ve verších, nadané kvalitním scénářem i citlivou režií představuje až příliš mladého krále (v době natáčení měl mladší Švehlík svá Kristova léta), slušně podanou královnou, zdatným triem rusalek-sudiček (zajímavá Postlerová) a výtečnou princeznou Marikou Šoposkou (v čase natáčení 16 let) a neurážejícím zahradníkem-nápadníkem. Nelze nezaznamenat Vágnerovou i vtipně vyřešený závěr tradičního pohádkového tématu-námětu; dohromady až nečekaně překvapivá a dobře zvládnutá televizní práce.
Protentokrát? (1999) (TV film)
Soubor svědectví s mimořádnou hodnotou, jež tkví v jejich bezprostřednosti a všednodenní palčivosti; tento individuální rozměr prožitku nelze pro jeho neopakovatelnost ničím nahradit. Před čtvrt stoletím, v době zběsilého absurdního sebebičování měl tento dokument zvlášť velkou cenu. I teror a zločin a mají svou hodnotovou hierarchii. Ploché zobecňování pro jeho povrchnost není možné ani zmiňovat; vyprázdněnost je v této souvislosti slovem zvlášť varovným.