Recenze (676)
Na cestě (2010)
MFF KV 70%
Říjen (2010)
MFF KV 55%
Talentovaný pan Ripley (1999)
MFF KV 70%
Twilight sága: Zatmění (2010)
Veselohra roku! Má bránice se trhala na cucky především při hovoru Belly a Edwarda po prvním nesexu a při oduševnělé diskuzi Jacoba a Edwarda u zimou ztuhlé Belly. Něco neskutečnýho. Něco nepopsatelnýho. Ne, vážně si nevzpomínám, kdy naposled jsem se v kině TAK zasmál. 50% za akci, flashbacky a humor. Nechtěný, samozřejmě.
Kuky se vrací (2010)
Ještě, že má Svěrák strhující indianajonesovské honičky, vše ostatní totiž - jakkoli vypiplané a propracované - v natahovaných 95 minutách zas tolik nestrhne. Ale u básniček jsem smíchy brečel. 70%
Na sv. Valentýna (2010)
Planet Romcom Hollywood meets Planet Los Angeles. Výsledek? Celé to zamilované cvrlikání je ještě bezelstnější, ještě cukrkandlovější, ještě naivnější a ještě optimističtější. Což nakonec nevadí, protože Garry Marshall a jeho all-stars team dokázali vykřesat tak dokonale romantickou atmosféru, že všechny Přestupné roky, Trable v ráji a Morganovi najednou působí jako temná a odměřená dramata. Škoda toho, že eskapády některých párů prostě nudí a nebaví, bez nich by si Valentýn u mě určitě dojel pro 4 srdce, pardon hvězdičky. 70%
Iron Man 2 (2010)
Tak daleko jako poprvé Iron Man nedoletěl, přesto předvedl to, co se tak nějak obecně čekalo. Ne uplně blbý popcorn, perfektní akci, nějaké to satirické rýpnutí a svěží nápad. Což ve světle nebetyčné sterility posledních blockbusterů nakonec vůbec není málo. Věčná škoda té občasné ztráty energie a tempa, pád na hubu někdy v polovině je skoro smrtelný. Ty tři a půl hvězdy dávám neviděné originální verzi, dabing to pohřbívá takřka dokonale (aneb slyšet diskuzi Rockwella a Rourka o ptáčcích a svíjet se v bolestech). Zatím 70% s potenciálem klesat.
Bez soucitu (2010)
Bez smyslu, bez tempa, bez náboje. Bez soucitu 30%.
Ulovit miliardáře (2009)
Nesmyslná nuda. Neexistuje nic horšího. 20%
Legie (2010)
Béčko jak ze žurnálu. Naprostá spokojenost. 70%