Recenze (804)
Hologram pro krále (2016)
První půlka vtipná blízkovýchodní varianta Ztraceno v překladu, druhá půlka totální zklamání.
Žraločí tornádo 5 (2017) (TV film)
Poprvé dávám Sharknadu odpad. Páté pokračování je naprosto strašné. Pokud se dříve v některých dílech dala vidět zábavná demence, tak nyní zůstává jen pachuť zmaru a trapnosti. Skoro bych řekl, že tvůrci rezignovali i na minimální snahu a logiku a spoléhají na "sílu značky". Děj nedává moc smysl ani s ohledem na specifika série, scenáristickou bezradnost připomínají vykradené hlášky a scénky z Indianů Jonesů, Návratu do budoucnosti, bondovek a dalších filmů, které nepůsobí ani jako parodie ani jako pocta, ale jen jako vata. Ani vtipných soubojů se žraloky nebo bizarních úmrtí se pořádně nedočkáme. Casing opět tvoří sbírka vyžilých a obskurních celebrit, které z velké části mohou soutěžit o titul nejhorší plastiky/botoxu všech dob. Tara Reid stále víc vypadá jako svoje vlastní plastová figurína. Michelle Nichols totálně nevyužitá, Fabio pobavil, cameo Dolpha Lundgrena je nejlepším okamžikem filmu, což o kvalitách filmu říká asi úplně vše. Šestky se asi bojím.
Wonder Woman (2017)
Pohádka, to je to správné slovo...
xXx: Návrat Xandera Cage (2017)
Nakonec jsem se bavil víc než u F&F8.
Úvod do antropologie (1966)
Délka to zabíjí. Jinak je to velmi výživné a v mnoha ohledech nečekaně zábavné.
Špióni odvedle (2016)
Vlastně mě to docela bavilo.
Sebevražedný oddíl (2016)
Nuda. Škoda.
Inga Lindström - V sítích lásky (2006) (epizoda)
Odpad nemá smysl dávat, nemusí se mi to líbit, můžu se bavit tím, jak je to naivní a předvídatelné, ale to se dá v rámci žánru očekávat. Rozhodně lepší než mnoho nových českých filmů.
Akvanauti (1979)
Sice mám pro filmy s "podvodní" tématikou slabost, ale toto nebylo úplně povedené. Nejvíc to na mě působilo jako nepovedený sestřih z něčeho značně delšího. Jako dítě jsem to neviděl, takže mě k tomu ani nostalgie neváže. Tři.
Snídaně u Tiffanyho (1961)
Audrey je naprosto úžasná. Ale film už poněkud zastaral.