Recenze (804)
X Japan (2016)
Fanouškům kapely dokument moc nového nepřinese, pro seznámení se s fenoménem X Japan pro neznalé ale poslouží dobře, byť s ohledem na to, že se soustředí zejména na Jošikiho a Tošiho, možná ne úplně dokonale. Ovšem kolikrát máte v ČR možnost vidět X Japan na velkém plátně, že? Febiofest 2017.
Paradise, Hawaiian Style (1966)
Místy zábavná retro ptákovina s Elvisem a kráskami v bikinách a minisukních. Ale i ta hodina a půl je až moc dlouhá. Pokud jste byli na Havaji, pobaví vás zeměpisné nesmysly. Rozhodně výrazně horší než Blue Hawaii.
Kačer Howard (1986)
Strašlivě zdlouhavé ze začátku a strašlivě přeplácané následně. Kačerovy hlášky mě strašně rychle omrzely.
Policajt umí karate (1983)
Záležitost jen pro pamětníky a sběratele obskurních filmových zážitků, dobrý film to rozhodně není. A jeden ze snímků, u kterého by mě fakt zajímalo, jak se dostal do filmové distribuce socialistického Československa. A proč zrovna druhý díl vícedílné série, když žádný jiný ne?
Vyšehrad (2016) (seriál)
Krátké, úderné, místy vtipné. Pokud vás baví nebo aspoň zajímá český fotbal (mě ně), možná si v tom najedete něco víc.
Lída Baarová (2016)
Bavil jsem se, ale asi ne tak, jak to tvůrci zamýšleli. Rozhodně nejlepší komediální nazisploitation od Zítra vstanu a opařím se čajem. Jednou a dost.
Yôen dokufu-den hannya no ohyaku (1968)
Klasický příběh o ženě mstící ztracenou lásku překvapuje nečekaně drsnými až brutálními scénkami a přitom dbá na uvěřitelnost charakterů, zejména pak u hlavní ženské postavy, což se v mnoha podobných filmech nevyskytuje. Female Demon Ohayaku předznamenává boom pinky violence/roman porno filmů, které živil japonská studia v 70. a 80. letech 20. století. Přestože tento kousek obsahuje prakticky vše, co je pro pinky žánr typické (tedy silnou ženskou hrdinku, pomstu, násilí a sex včetně otevřeně lesbických scén) připomíná zároveň klasické samurajské filmy, kterými se nejen po formální stránce inspiruje. Hodně tomu pomáhá i černobílé provedení.
Bikini Beach (1964)
Nutné sledovat v kontextu "beach party" série, nepřipravenému diváku zřejmě exploduje hlava.
Oživlá mumie (2005) (TV film)
Já debil jsem nedal hodnocení, když jsem to viděl poprvé a tak jsem se na to začal dívat znovu... Možná jsem jediný, kdo to viděl dvakrát :-)
Mastnej škrtič (2016)
Těžko se to popisuje, ale už dlouho jsem se u filmu necítil tak jaksi divně. Nicméně s odstupem několika dnů musím říct, že mě to utkvělo v paměti poměrně výrazně. Rozhodně něco, co divák určitě nečeká. A pobavíte se.