Recenze (87)
Duna: Část druhá (2024)
Až se bude vyhlašovat Oscar za nejnudnější film, Duna 2 vyhraje. NUDA K UZOUFÁNÍ!!! :-/
Bod obnovy (2023)
Technicky velmi povedený film! Triky za jedna, hudba za jedna, kamera také za jedna, ale ten scénář ... :-/. Škoda, že u nás někdo nenapíše konečně něco zajímavého.
Napoleon (2023)
Parádní výprava, nudný příběh. 3/5
Sněhulák (2017)
Hezky natočený porouchaný scénář. Nevím, prostě mi to na mnoha místech nedávalo smysl a často jsem se ztrácel. Ale jinak se na film koukalo dobře. :-) 4/5
Zabiják (2023)
Strašně dlouhý prolog. Absolutně zbytečný, nudný. Snad 20 minut koukáte na chlapa co "cvičí jógu". :-/ Příběh defacto o ničem.
Závan smrti (2007)
Kdyby odebrali mystery žánr a vymazlili příběh, mohl to být pěkný film.
Zabijáci rozkvetlého měsíce (2023)
Filmu děsně škodí extrémně, ale vážně extrémně dlouhý prolog. Ten byl k uzívání. Jinak slušný film. 3/5
Oppenheimer (2023)
Film není tak dobrý jak se prezentuje, můj názor. Příběh je dost slabý, retrospektivy kvůli jedné větě zbytečné (divák by pochopil i bez nich), hudba nevýrazná, stopáž extrémní. Kdyby se člověk dozvěděl aspoň něco víc o jaderné fyzice, ale Nolan vykřikne otřepané fráze a tím to hasne. 3 hvězdy z milosti.
Stvořitel (2023)
Trikově, zvukově prima, ale to je asi vše ... příběh bez špetky invence. Čekal jsem trochu něco jiného. 55%
Návštěvníci (1983) (seriál)
Tak kvalitní seriál už nikdo další nenatočí.