Recenze (558)
Rozhněvaný muž (2021)
Nadupaná revange akce s jednoduchým a jasným tahem na branku. Jestli byl Stathem v tomto snímku “rozhněvaný”, chtěl bych ho vidět nasraného - dávám bůra a jednoznačně doporučuji.
Zátah: Vykoupení (2011)
Mortal Kombat orgasmus!!!
Žena v okně (2021)
Kdybych se u tohoto snímku ožral jako ten dobytek, měl bych určitě smysluplnější okno, než hlavní postava - jediné napětí vidím v tom, že divák neví, do které místnosti ta nalitá fetka vleze v dalším záběru a o nelogickém chování zbylých postav v rolích sousedů se raději nebudu vyjadřovat. Film má dva klady, které si zaslouží hvězdice - povedený vizuál a akční závěr, který byl i přes svou nereálnost vítaným zpestřením.
Vyšší princip (1960)
Tady není co řešit, lepší drama jsem asi neviděl...
Co jsme viděli, co jsme slyšeli (2021)
Horor to sice není ani náhodou, ale jako lehce nadprůměrné drama to Netflix tentokrát zvládl. Chválím herecké obsazení a práci s atmosférou - naopak slabinou je závěr, který mi připadal až nuceně utnutý. Ze židle vás film sice nezvedne, ale za pozornost stojí - 55%.
Utajený pasažér (2021)
Osobně si myslím, že kdyby byl film pojmenován Černý pasažér, rozhodně by se mu dostalo daleko větší mediální pozornosti. Natočeno je to slušně, ale jednoznačně bych uvítal místo saracéna nějaké to vesmírné svinstvo, i intergalaktický svrab by byl zřejmě záživnější... Takhle tu máme další z mnoha navýrazných scifiček, na které zapomenu dřív, než dopíšu tento koment - 35 %.
Dlouhá noc přežití (2020)
Bruce willíže zřejmě už i kde jakou sračku céčkové kategorie... Hvězdu dávám sobě, že jsem to přetrpěl.
Pod zemí (2014)
Snímek má solidní tah na branku, ale kdo čeká nějakou brutální řežbu v podzemním propletenci, bude zklamán. Osobně nejsem fanouškem found footage filmů, ale tento snímek patří rozhodně k tomu lepšímu, co tento subžánr hororu může nabídnout - dávám trojec a 60%.
Případ mrtvého nebožtíka (2020)
Toto je tak debilní, až je to dobré - místy jsem se skvěle bavil, pár vtipů je použitelných, takže jo, jako relaxační vypínač mozkové aktivity to ujde.
Narušitel (2019)
Pro mě opravdu milé překvapení. Solidně natočeno, chválím herecké obsazení a hlavně tu haciendu - takhle nějak si představuji život na samotě u lesa... Kdo má rád atmosféricky laděný thriller plný napětí, tak je Narušitel sázka na jistotu. Dávám čtverec a doporučuji - 75%.