Recenze (938)
Líbej mne, hlupáčku (1964)
Hodně zvláštní snímek u kterého mne neskutečně nasrál konec.
Jmenuji se Sam (2001)
Tak tohle byla normální vyděračka, nic víc. Sean Penn ale vypadá opravdu jako dement, to se mu musí nechat. Pfeiffer tady byla strašně otravná. Za Dakotu 3 *, víc ani ťuk.
Opustit Las Vegas (1995)
Výkon Cagea je opravdu mistrovský. Už nejednou mě přesvědčil o tom, že do mé desítky nej. herců patří právem. Film mne ale moc nezaujal, přesto byl zajímavý a určitě je to nadprůměr.
Rozsudek smrti (2007)
Nejstylovější film posledních pár let !
Brouk (2006)
Taková menší paranoia.
Opravdový život (2008)
Miluju AnnuSophiiRobb, takže tohle je trochu nadržené hodnocení, ale film se mi celkem líbil . . .
Disaster Movie (2008)
Líbí se mi tyhle parodie, sérii Scary movie miluju, ale tohle bylo opravdu nepovedené. Fórky mohly být dost lepší. Škoda.
Rozchod! (2006)
Je-likož mám Vince a Jennifer moc rád a myslím si o nich, že to jsou vynikající herci, nemůžu jinak. Škoda jen, že jim ten vztah v reálu nevydržel, moc jsem jim to přál. Film je dobře natočený, je vtipný a padnou i skvělé hlášky.
Zmeškaný hovor (2008)
Hodně slabý horor s hodně slabým koncem. Ani jedna scéna, u které bych se aspoň trochu bál. Místy jsem to musel dokonce trochu přetáčet, jinak bych u toho usnul. 1* za sympatickou blonďatou holčičku, druhá * za to, že jsem to nakonec nevypnul a vydržel do titulků. Blahopřejeme, TheMakere !
Pařba ve Vegas (2009)
Ty vole ! Překvapení roku ! Naprosto bezchybná komedie ! Žádná hluchá místa, žádná nuda. Už ten trailer, co jsem viděl v kině na tento film mě navnadil. Philips je prostě třída. Myslel jsem si, že jeho výtečnou komedii Road trip nic nepřekoná, ale zatraceně jsem se mýlil. Tohle je prostě BOMBA ! Valte na to do kina ,-)) PS: Vyplatí se dívat i na závěrečné titulky ,-)