Recenze (938)
Pupendo (2003)
Reprááááky hýýýýr . . . .
Big Lebowski (1998)
Kurva, taky bych chtěl takovej tepich. Samozřemě nepochcanej ...
Škola základ života (1938)
Ach jo . . . do takové školy bych i rád chodil . . .
Agent v sukni (2000)
Někdy musíte zpomalit, abyste dosáhli toho, čeho chcete .....
Eurotrip (2004)
::::::::::::::::::: Skvělá a zábavná komedie, ale už ne tak dobrá jako road trip, který mám o hodně radši, ale i tak pořád nadprůměr ............. ::::::::::::::::::::
Hnus (1965)
Vím, co chtěl Polanski natočit, ale IMHO se mu to úplně nepovedlo. Mohl z toho vytěžit mnohem, mnohem více. Nemohl jsem se ubránit nudě. Hodně mi to připomínalo geniální film D. Lynche Mazací hlavu, ale bohužel Hnus tomuhle filmu nesahá ani po kotníky. Po skvělém Noži ve vodě, celkem zklamání.
Esmeralda (1997) (seriál)
Nostalgie je píča !
Sám doma (1990)
::::::::::::: Panebože co k tomuto filmu říci ? Asi jen to, že dnes už je to kultovní komedie, kterou zná každý. Culkin byl prostě zázračné dítě. Co se s ním ale děje dnes, to neví nikdo . . . ::::::::::::::
Mravenec Z (1998)
::::::::::::::Jeden z nejlepších animáku na světě ! Mám ho rád už od dětství. Film Vás dokáže vtáhnout do děje a hlavně ani jednou nenudí. Prostě perfektní a velmi vtipný animovaný filmík do nepohody. Jestli máte právě chuť na nějaký ten animáček, tohle je naprostá jasná volba ! ::::::::::::::
Akce nemluvně (2006)
::::::::::::: Skvělá komedie se skvělou kamerou a dobrými akčními scénami ::::::::::