Recenze (48)
Pán času (2005) (seriál)
1.série - 3*, 2.série - 5*, 3.série - 5*, 4.série plus speciály - 5*, 5.série - 5* Zatím nejlepší doktor - David Tennant (miluju jeho "molto bene" a "oh, yeš" :D ), nejlepší společnice - Donna a Amy (Donna nejvtipnější, Amy sympatická)
Světová válka Z (2013)
Skvělý! Rychlej rozjezd, od začátku do konce akce a jednou sem se docela slušně lekla. Taky se přidávám k těm, co by tohle rozhodně neoznačili jako "zombie film". 4,5*
Dexter (2006) (seriál)
1.série - 100%, 2.série - 80%, 3.série - 90%, 4.série - 100%, 5. série - 80%, 6.série - 100%, 7.série - 70%, 8.série - 80%. Skončit to o takových 20 vteřin dříve, byla by to paráda a závěr téměř podle mých představ. Škoda.
Špinavej Joe (2001)
Dokonale vtipný. Pokaždý se u toho moc bavim. Nechápu, jak někdo může dát odpad, to nemáte ani trochu smysl pro humor?
Chirurgové (2005) (seriál)
Devátá řada je stejně kvalitní jako ty předchozí. Je to srdcovka, strávila jsem s tou bandou už spoustu let a byla bych nejradši, kdyby to nikdy neskončilo. Padly u toho litry slz, ale zas je to vyrovnaný spoustou humoru. Není to jenom "seriál z nemocničního prostředí". Fakt ne, jenom si to zkuste :)
2010: Moby Dick (2010)
Toš dobrá komedia.
Shutter (2004)
Hektolitry krve a mávnu nad tím rukou. Ale pusťte na mě ducha a já se možu strachy pos*at.
Volný pád (1993)
3,5 * Čekala jsem asi víc. Každopádně Douglas výbornej.
Eega (2012)
Muší teror, najs :) Byla to hrozná blbina a první polovina mě trochu nudila, ale pak to nabralo ten správnej směr a já se moc bavila. Scéna v kavárně byla hodně vtipná, konec smutnej a dojemnej, až mi málem slza ukápla. (kvůli muše, no to snad..) Lepačky hážu do koše.
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Hvězda dolů za rádoby vostrýho Pohlreicha. Neřikám, že temu nerozumí. Bohužel, z jeho "ty vole" se mi chce zvracet. Jinak nemám co vytknout. Někteří z nás jsou fak hovada.