Oblíbené filmy (10)
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Film, kterej sem viděla asi tisícstopadesátkát a proto můžu říct, že to je to nejlepší, co se kdy natočilo! 8-)
Gauneři (1992)
Statečné srdce (1995)
Zpívání v dešti (1952)
Pokáždé, když vidím Singin' in the Rain, mám celou dobu na tváři takovej ten lehkej úsměv. Ten film je boží! 8-) Samotná scéna Singin in the Rain je nezapomenutelná, stejně jako Good Morning, to jo. Ale mě stejně nejvíc baví Make ´Em Laugh. :) Možná proto, že právě u téhle scény je ten úsměv největší.
Toy Story: Příběh hraček (1995)
Dokonalý ve všech směrech. Všechny tři díly.
Osvícení (1980)
"Little pigs, little pigs, let me come in. Not by the hair of your chiny-chin-chin? Well then I'll huff and I'll puff, and I'll blow your house in." <3