Recenze (237)
Marketa Lazarová (1967)
Opravdu zvláštní snímek, z projekce jsem odcházela jako ve snách... První polovina (přibližně, trochu jsem ztrácela pojem o čase) mě poměrně dost nebavila a nechápala jsem motivaci postav, ale pak se něco stalo a atmosféra filmu mě pohltila, ani jsem nevěděla jak- a tak to zůstalo až do konce... u mě dobrý :-)
Erotic Man (2010)
Starý muž, nahé ženy a poetické nesmysly opakované pořád dokola- to je tak vše, čeho se od tohoto filmu dočkáte. Myslím, že i pět minut by bylo dost.
Diane Arbus: Příběh jedné obsese (2006)
Zdá se, že mám zkrátka slabost pro lidi, co vidí svět tak trochu "jinak"- a samozřejmě i pro ty, kteří o takových jedincích dokážou vyprávět tak poutavě, jak to v tomto případě dokázal Steven Shainberg. Nezbývá než doufat, že až jednou vyrostu : ), podaří se něco z toho i mně ;-)
TRON: Legacy 3D (2010)
Musím říct, že první polovina mi přišla skvělá, akce a hudba velmi povedená. Ovšem čím víc se ve filmu mluvilo, tím víc to s ním šlo z kopce... Konec, který měl být nejvíc strhující, mě už nechal úplně chladnou a nedokázal vůbec ničím překvapit (to jsem ale ani nečekala). Takže pro příště- míň řečí, víc akce... a bude to ideální :-)
Cvoci v akci (2007) (pořad)
Tak tohle je opravdu špatné. Navíc tak strašlivě nesympatickou dvojici jsem už dlouho neviděla...
Černá zmije - Černá zmije IV (1989) (série)
Čtvrtá série Černé zmije rozhodně není špatná, ale to "šlechtické" prostředí se mi prostě zamlouvalo víc než válečné, mno...
Film o filmu Kuky se vrací (2010) (TV film)
Naprostá paráda, kdybych někdy mohla být u natáčení něčeho tak úžasnýho (a nejlépe taky animovanýho ;-)), splnil by se mi sen : ). Vidět tři generace Svěráků pracovat v takový harmonii mě skoro až dojalo a sledovat Jiřího Macháčka, jak dabuje Anušku, mě naopak dostalo do kolen. Fandím! :o)
(K)lamač srdcí (2010)
Prostě ten správný film na ukončení 45. ročníku karlovarského festivalu, atmosféra ve Velkém sále jako vždy vynikající : )
Kameraman: Život a dílo Jacka Cardiffa (2010)
Výborný dokument o velice zajímavé postavě filmového světa, pro mě ještě působivější tím, že v něm vystupovala například Thelma Shoonmaker, kterou jsem měla možnost vidět ve Varech naživo a krásně se mi to spojilo i s projekcí The Red Shoes, Michaelem Powellem, Martinem Scorsesem... Říkala jsem si, že kdybych dokázala to, co Cardiff, umíralo by se mi krásně : ). (Ale jeho je škoda.)
Řeka (2009)
Nejdřív jsem si říkala, jestli si z nás tvůrci náhodou nedělají legraci, ale nakonec si mě mini dokument přece jenom trochu získal : )