Poslední recenze (6)
Ostrov (2023)
Ani dobří herci, nezachrání špatný scénář. Za mě jedna hvězdička pouze za kameru a prostředí.
Ladíme 3 (2017)
Dvě hvězdičky pouze za Fat Amy a komentátory. Všechno ostatní už je bohužel dost vyčpělé. Příběh byl přitažený za vlasy, nedával moc smysl, neustálé omýlání rodiny bylo roztomilé poprvé, ale už ne popáté, písničky nezaujaly a samozřejmě supersweet happy ending. Předchozí díly jsem si určitě užila víc. Na popcorn to není, ale k žehlení dobrý :-)
Božská Florence (2016)
Možná mám trochu naivní pohled, ale v dnešní době, kdy většina filmu je krutá, hrubá, surová, plná násilí, podvodů, zločinu, sexu, je tento film tak miloučký, příjemný a skvěle zahraný, že se neubráníte úsměvu a s radostí ho dokoukáte do konce. Ano, není to sice oscarový snímek plný drama, zvratů a politické korektnosti (ikdyž na něm asi nic nekorektního není), ale opravdu se něj dívalo dobře.