Poslední recenze (175)
Čertí brko (2018)
Po třech letech od uvedení jsem viděl tuhle pohádku několikrát a přijde mi, že je hodně podceněná. Oceňuji chemii mezi hlavní dvojicí, herecké výkony, spoustu jemných vtípků a decentního humoru a i písničky, které tady tak nějak fungují. Čertovská odrhovačka v hospodě je bez chyby. Podle mě nadprůměr, který časem bude ještě zrát.
Mory Vratislavi (2018)
Hodně vostrá kriminálka s nepřehlédnutelným sociálním podtextem kluše rychle kupředu. Temnotě a touze šokovat diváka je tady sice obětována realističnost, ale když může Fincher proč ne Vega? Některé obrazy těžko vymazat z hlavy, ale hloubka postav je obětována dynamice, takže ve výsledku části filmu působí nevěrohodně až trapně. Vhodné pro otrlejšího diváka.
Ďáblovi běžci (2019)
Dokoukal jsem to. Ale je to slabota. Bylo by to slabé i někdy v 90. letech, natož teď , kdy je plno kvalitních filmů i seriálů na stejné téma. Ale hraje v tom Nicholas, tak aspoň za dvě hvězdičky .