Recenze (98)
Sitting Target (1972)
Takovej normální příběh o lásce.
Sicario: Nájemný vrah (2015)
"Nic vám nebude dávat smysl, ale nakonec... porozumíte."
Batman (1966)
Rozhodně nejlepší Batman film.
Attack of the Clones Review (2010)
Rozbor Anakinových chyb ve vztahu k Padmé je nejvíc. :)
REC 4: Apokalypsa (2014)
Jedno z největších filmových zklamání ever. Na to, že Balagueró natočí slabší pokračování než Plaza, bych si nevsadil ani pětník. Ale stalo se. Když před lety oznámili podtitulek "Apocalypse", čekal jsem, že se Jaume v rámci možností rozmáchne a rozšíří nákazu do celého světa. Ale nestalo se. Navíc zoufale nevyužil Manuelu, mou oblíbenkyni z prvních dvou dílů. Prostor místo ní dostávají další postavy, které nestojí za nic, nerdovský fanboy mě pak vyloženě sral.
Na hraně zítřka (2014)
Nejlepší blockbuster od Avatara a zároveň TOP3 v amerických blockbusterech tak za posledních minimálně 10 let. Nečekal jsem, že to bude až takhle dobré. Běžte do kina.
Xanadu (1980)
"Pche, lidi nedokážou docenit tu 80s estetiku, která tam je, určitě to bude dobré." říkal jsem si před filmem. A ono ne - je to fakt břečka! Celý film je strašně divný a ne takovým tím dobrým způsobem. Hlavní hrdina je nesympatický kokot, který ani nehne prstem a ke všemu přijde jak slepý k houslím. Celý film je o jednom geniálním songu na konci, který ale ani nezazní pořádně celý a ještě to má divný obraz... radši si ho 90 minut v kuse pouštějte z youtube (bez obrazu), zážitek budete mít podstatně lepší.
Bílý pes (1982)
Samotný námět mě nadchnul jako málokterý jiný... fakt vynikající nápad, plus výborné zpracování a skvělý závěr navrch.
Sedm krvavých orchidejí (1972)
To je zase jednou schíza. Prvních cca patnáct minut je na cca šest až sedm hvězd. Potom už se to bohužel vleče jak stoletá válka se sem tam dobrou scénou. Marisa Mell zoufale nevyužitá (=neustále příliš oblečená).
Diabolik (1968)
I přes kombinaci Mario Bava + Technicolor není film taková barevná nádhera jako například Sei donne per l'assassino. Vše ostatní je ale bizarní a skvělé (včetně Morriconeho hudby), skoro srovnatelné s filmy jako Batman s Adamem Westem (možná trochu přeháním). Výborná zábava.