Recenze (98)
Mandalorian (2019) (seriál)
Čím víc přímých konexí na Star wars filmy, tím je to horší. Žádné světelné meče, sílu, známé planety, provařenou techniku nebo dementní camea tenhle seriál nepotřebuje. Po druhé sérii dávám i tak nejvyšší hodnocení, ale do budoucna čekám, že tvůrci rozšlapou tenhle i další Star wars seriály do šedivého bahna. Moc rád bych se pletl.
Tenet (2020)
To, že si Nolan umí nakreslit pár diagramů, by mu mělo přinést přesně nula plusových bodů, ale z nějakého důvodu mu to mnozí žerou. Navíc mi u Tenetu připadá, že si těch diagramů nakreslil dost málo, protože celý je to kravina. Navíc spousta scén je natočená dost podprůměrně... k těm diagramům by příště mohl přidat i storyboard. Od fiaska s Dunkirkem se naštěstí zkrotil v komickém použivání hlasité hudby pod úplně všechno, aby to bylo jako působivé, ale nebojte - dočkáte se i tady. Jako vždy pár míst kazí nedostatečný rating PG-13. Kladné body za záporáka, praktické triky a zajímavou ženskou postavu, teprve asi druhou v jeho jedenácti filmech. Na jedno podívání v pohodě, ale do kina kvůli tomu nemusíte.
Buffy, přemožitelka upírů (1997) (seriál)
Píše se rok 2020. Seriálová tvorba je na vrcholu. Netflix, HBO a další mají dohromady nainvestováno stovky miliard dolarů do obsahu. Žádný seriál na pokračování se kvalitou Buffy ani nepřiblížil. Pořád nejlepší.
Kanibalové (1980)
Pokrytecký brekot zdejších idiotů je zábavný, samotný film už bohužel o něco méně. Ke konci jsem byl nejvíc ze všeho letargický. Psychopatické chování skupiny filmařů není nijak vystavěno a vůbec nesedí do realistického found footage filmu. Hvězdičky navíc za stále výborně fungující násilí, to je u takhle starého filmu rarita, a to i když odečtu celkem zbytečné scény se zvířaty.
Volejte Saulovi (2015) (seriál)
Tvůrcům na jednu stranu přehnaně narostl hřebínek, takže vygenerovali spousty rádoby dobře natočené vaty, kde se nikam nic neposouvá a myslí si, jak je to zajímavý. Není. A na druhou stranu jsou totálně připosraní přijít s novými postavami a zápletkami, takže skoro o všem víme, jak to dopadne. Škoda. Gilligan nejspíš bude kapela jednoho hitu, na tomhle je vidět že vůbec nemá soudnost. EDIT: Pátá a do velké míry i šestá série všechno dost napravují a dávají mi smířlivější pohled na první čtyři.
Odbor městské zeleně (2009) (seriál)
Druhý až třetí nejlepší komediální seriál jaký jsem kdy viděl. Předchozí "Kancl" pokusy přeskočte a pusťte si rovnou tohle.
Pomsta (2017)
Tomb Raider: Jak to bylo doopravdy
Síla života (1985)
Kdyby se to zkrátilo o půl hodiny a místo bandy necharismatických nýmandů tam byl v roli řádného protagonisty třeba Jeffrey Combs, byla by to jedna z největších pecek všech dob. Škoda.
Wind River (2017)
Žít po svém od Lasse Hallstroma se sněhem a mrtvolami. A to myslím jako tu největší možnou pochvalu. Zatím film roku.
Robotický holokaust (1987)
Jeden z nejlepších filmů. Takovej diamant se podaří vykopat maximálně jednou za několik let.