Recenze (491)
Zahrada (1968)
Není živý plot jako živý plot. "Inženýra mezi dva řezníky!" Hodně povedená ČB jednohubka pana Švankmajera.
Casanova (2005)
Dýchavičný Oliver Platt je ve své otylosti vyloženě roztomilý ("My tomu říkáme reklama." :-)))
Aucassin a Nicoletta (1980)
Hodně slabá výtvarná stránka, ale hudební to spolu s Kopeckého komentářem zachraňuje.
Autodeformace (1983)
Doba automobilová
Pán na roztrhání (1934)
Pivo na splátky a ložisková kulička to vyhrály na celé čáře! Ferbasová překvapila tmavšími vlasy a celkově ještě ne úplně diblíkovským vzhledem.
Šest černých dívek aneb Proč zmizel Zajíc? (1969)
Knižní kombo Babička-Mein Kampf-Vinnetou-Snář!!! OLOL! :-D Herodesová, Babinská, Lomikarová, Jidášová, Čachtická a Koniášová; rozmnožovna; slabikář; bradavky; ars erotica... Ta doba! Ty mravy!
Křížovka (1989)
Díky za tu Zuzanu! A téma křížovky vs. sex s manželkou je vtipné.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Polykala jsem krev, dýchala hlínu, cítila zimu, uhýbala šípům, topila se....neskutečně niterný zážitek, kde vám jeden záběr vyžene tep do nebeských výšin, aby vás další scenerie bez příkras pohladila po duši. Pokud je nějaký film v tomto co roce! ale dekádě, který se bezpodmínečně MUSÍ zažít na velkém plátně, je to tento masterpiece. Survival western o odplatě, kde si Oscara zaslouží každý z týmu, ale Leonardo se pro něj proplazil, probojoval a projedl celou divočinou. Závěrečný pohled do jeho očí vydá za tisíce slov. So Give this man his bloody Oscar...(He deserves it since childhood!) http://9gag.com/gag/aNeVYwG edit 29.2.2016 - Je to doma!!! All hail the king!
Pohádková planeta (1986)
Ona fakt existuje!! :-))
O milionáři, který ukradl slunce (1948)
No co všechno nevzniklo.....i animovaný Wolker se najde! Samozřejmě poplatný době.