Recenze (491)
Smrt na Cukrovém ostrově (1961)
Viděla jsem tedy otitulkovanou verzi, takže jsem měla oproti většině lidí možnost si film 'vychutnat' komplet. Plusem budiž exotická lokalita, barva a širokoúhlý formát. Hrušínský jako černoch je vážně vtipný a nepochopitelný prvek.
Evropský architekt Bohuslav Fuchs (2015)
Brno = Fuchs. Měli jsme fakt štěstí, teď to jen nepokazit. (Jo a protože Kódl, tak ještě * navrch :))
Nexus (1994)
MASAKR!!! :D
Sucker Punch (2011)
Nedokoukáno
Lemmy Forever (2010)
Hodně dobrej dokument o nepopiratelně velké personě hudební scény. Překvapil mě hned začátek s úvodem do největšího soukromí Lemmyho a to první nahlédnutí do jeho bytu, fakt skromnej borec a podle všech a všeho i neuvěřitelně vřelej vůči ostatním, žádná hvězda s nosem nahoru. Maximum by ten dokument dostal, kdyby nebyl tak zatraceně dlouhej.
Americké psycho (2000)
Scéna s vizitkami je jedním slovem dokonalá.
Zemětřesení (1974)
Intro, pár záchvěvů jako předzvěst. Pak se to třese snad čtvrt hodiny, všechno padá, všichni padají, pak se navzájem zachraňují. Komplikace zápletky - třes no.2 a dokonání zkázy, zbytek filmu se už zachraňuje zbytek přeživších v totálních ruinách města. Osobně mám radši Skleněné peklo nebo Dobrodružství Poseidonu, prostě hutná katastrofa na malém prostoru. Přesto to není až tak špatný film.
Čarovný les (2014)
Prostě a jednoduše....já ani nevím, co na to napsat! Pro mne, jako diváka, tam nefunguje zhola nic.
Městečko Fortitude (2015) (seriál)
Po první sérii tak půl na půl. Uvidíme, kam se to pohne dál...
Vetřelec: Covenant (2017)
Maniakální android Fassbender. Nic víc nezaujalo, nejméně určitě ty scénáristické facepalmy "vylezme na planetu, kde jsme nikdy nebyli, jen tak, bez skafandrů, a uvidíme" až ke grotesce opakovaných uklouznutí na čerstvé krvi a budeme věřit androidovi, který tu 10let o samotě dělal co vlastně, pojď se podívat blíž, pojď.... Předvídatelnost je bohužel ještě větší než u Prométhea.