Recenze (231)
Jedeme na teambuilding (2023)
Moc od toho necekejte, ale na odreagovani fajn.
Sněžné bratrstvo (2023)
Hodne silny pribeh, ale na muj vkus trochu moc dlouhe… zkraceni o pul hodiny by filmu prospelo.
Duna: Část druhá (2024)
Film mě po chvále ze všech stran trochu zklamal. Přišlo mi to moc dlouhé (místy jsem se trochu nudil a koukal na hodinky) a zároveň kdybych nečetl knížku, tak vlastně vůbec nepochopím děj. Rozhodně to není špatný film, ale aby to bylo v top 10 all time film - to fakt ne. Solidních 85%
Světová válka Z (2013)
Pribeh ma svoje mouchy, ale atmosfera super a film skvele vtahne do deje. Prijemne prekvapeni za 85%
Mission: Impossible - Národ grázlů (2015)
Ve 2/3 filmu jsme to vypnul, nejak me to nebavilo… akce fajn, ale pribeh me nedokazal vtahnout do deje… 25%
Bullet Train (2022)
Nebylo to špatné, ale na můj vkus se film moc vlekl a bylo tam moc hluchých míst. ALe pár scén bylo luxusních a zasmál jsem se. 65%
Jak si namazat pracháče na chleba: GameStop (2022) (seriál)
Mohlo by byt o dil kratsi, ale fajn shrnuti jednoho z nejvetsich random covid ery…
Top Gun: Maverick (2022)
Pribeh je hodne jednoduchy a neni prevratny, ale ty sceny ze stihacek jsou bozi. Plus spousta nostalgie, 90%. Ale do top 100 filmu celkove to teda nepatri…
Vyšehrad: Fylm (2022)
Čekal jsem trochu více fotbalových vtipů, ale chápu že tvůrci chtěli oslovit širší publikum. I tak se jedná o dobrou bláznivou komedii -80%.
Bez vědomí (2019) (seriál)
Naprosto vynikajici atmosfera, dobrej pribeh… rozmyslel jsem se mezi 4 a 5, nakonec se priklanim ke 4. Ale stoji za shlednuti