Recenze (106)
Jack Reacher: Nevracej se (2016)
Oproti jedničce to bylo hodně slabý, samý pobíhání a nic z toho.
Hardcore Henry (2015)
Tohle byl velkej mazec, fakt jsem se pořádně zasmál! :-) Rozhodně na to jděte do kina, pokud nejste slabé povahy, pro které tenhle film opravdu není. Vynikající hudba a nápad, záporák trošku divnej :-)
Osm hrozných (2015)
Zajdete si na to do kina, to se vyplati! Nekolik hodin v kine nejde sedet jen tak na necem, ale na filmu od Tarantina rozhodne ano! Pecka:-)
Labyrint: Útěk (2014)
Sranec
Dárce (2014)
To byl ale sranec :(
Očista (2013)
:D do žánru přidat komedie
Walter Mitty a jeho tajný život (2013)
Tohle je tak krásný film. Doporučuji si na něj o Vánocích zajít, nebudete litovat.
Kapitán Phillips (2013)
Kapitán Phillips je moc pěkně zpracovaný film, moc se mi líbilo, že byl plný emocí, nálad posádky i profesionality kapitána, nelehké situace uprostřed oceánu, ale nejvíce mi udělala radost dojemná scéna pana Hankse.
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
No to byl sranec, dobrý seriál jsem z toho měl, koukal jsem na to napětkrát jak to bylo hrozný.
Plán útěku (2013)
Pokud máte rádi Arnolda a Sylvestra, chcete v kině vypnout, zasmát se a zavzpomínat na klasické akčňáky, doporučuji navštívit kino, rozhodně to stojí za to.