Recenze (1 311)
Prachy za nic (1993)
V první polovině je film ještě celkem zajímavý, ale s postupem času se přemění v koncentrovanou nudu a ten závěr. No nic, prostě jedna z těch slabších krimi-komedií, na které lze pochválit snad jen herecké obsazení..))
Columbo - Krize identity (1975) (epizoda)
Tenhle díl doplácí na příliš komplikovanou zápletku, ve které se vyskytuje spousta postav, jmen a nejasností. Stopáž je zbytečně dlouhá a díky ní tempo značně opadá a dostaví se nuda. Závěrečná pointa je sice uvěřitelná, nicméně zůstane hodně rozpačitý dojem a to není dobře.. p.s. to Anthony - Leslie Nielsen je oběť a záporákem - vrahem je Patrick McGoohan..))
Klik - život na dálkové ovládání (2006)
Pominu-li poslední třetinu filmu, tak jsem se docela bavil a za pochvalu rozhodně stojí bohatý písničkový doprovod.
Tajemné zlo (1987)
Viděl jsem to po x letech znovu a znovu mě to příjemně pobavilo. Velmi dobré jsou zejména akční sekvence a speciální efekty, ale k ještě lepšímu hodnocení mi zde chyběly nápaditější hlášky a písničkový doprovod.
Čas (2006)
Další z řady zajímavých filmů Kim Ki-duka a velmi příjemně strávený ČAS v kině..))
Novokain (2001)
Docela zábavná krimi s netradičně obsazeným Steve Martinem v hlavní roli. Bohužel, díky nepříliš originálnímu scénáři zůstane jen u toho. Kouzelná je však cameo role Kevina Bacona, která jako by patřila do úplně jiného filmu.
Poldové a zloději (1994)
Pohodová krimi-komedie s Chevy Chasem v hlavní roli, která má několik opravdu výborných chvilek a zanechá příjemný pocit. Pobavil jsem se a to někdy úplně stačí!
Tři sestry a jeden pohřeb (2002)
Škoda že se tvůrci nerozhodli natočit černou komedii a pouze balancují mezi žánry. Dojem z filmu je tak více než rozpačitý a nevylepší ho ani vcelku kvalitní herecké obsazení.
John Chisum (1970)
Klasický western s Johnem Waynem v hlavní roli, který má jak dobrý příběh, tak dostatek přestřelek a rvaček.
Zločiny budoucnosti (1970)
Co dodat, těm kdo neviděli STEREO dal David Cronenberg druhou šanci a znovu vyšel jako vítěz..))