Recenze (1 311)
Klec bláznů (1978)
Hodně vydařená francouzská komedie konce 70. let s naprosto dokonalým hereckým obsazením. Několik momentů bylo skutečně úžasných. Za všechny ten, kdy Renato učí Albínu v kavárně chovat se jako chlap..)) Trailer - www.youtube.com/watch?v=QbMhiydOphg
Jak se Harry stal stromem (2001)
Hezký příběh, skvělý Colm Meaney a takový Paskaljevič se mi prostě líbí.
Michael (1996)
Další zklamání od Nory Ephron. Nevýrazný film s vcelku zajímavým hereckým obsazením, trochu málo.
My dva a křen (2006)
Tahle komedie není zdaleka dokonalá, ale nakonec mě vcelku pobavila. Navíc je zde několik mých oblíbených herců (Hudson, Dillon, Douglas).. Spokojenost.
Shaolin fotbal (2001)
S fotbalem to nemá moc společného, ale nakonec to docela pobaví. Potěší jistě i známá píseň "Kung Fu Fighting"..))
Cesta domů (1999)
Mělo to několik geniálních momentů a to zejména, když byla v záběru Ziyi Zhang. Ona byla naprosto úžasná. Projekt 100/2007
Eso es (1982)
Po filmu VELKÝ ŠÉF (1969) jde o druhý společný projekt Jean-Paul Belmonda s režisérem Gérardem Ourym a znovu se jedná o dobrodružnou zábavu, která zejména v poslední třetině skvěle graduje a výborně pobaví.
Tajný závod (1976)
Bohužel já jsem se u téhle komedie povětšinou nudil a jen minimálně bavil. Potěšil snad jen Gary Busey v pro něj nezvyklé komediální roli.
Inkognito (1997)
Poměrně svižná krimi, která však hraje pouze a jenom na vážnou notu (padělání obrazů), bez jakékoli hlášky či odlehčení. Škoda, pač John Badham jinak krimi-komedie umí (POLICEJNÍ DOHLED, POLDOVI V PATÁCH). Holt ke konci 90. let už to nebyla asi taková móda.
Bostonský případ (1968)
Herecký výkon Tony Curtise byl výborný, ale stejně mě tenhle psychologický thriller malinko zklamal.