Recenze (442)
Velké naděje (1998)
David Lean byl mnohem, mnohem lepší.. čím to, že mě to ani v nejmenším nepřekvapilo....
Park Gorkého (1983)
Velmi zajímavý a vydařený thriller s kouzelnou vedlejší roličkou soudního patologa pro Iana McDiarmida, k tomu ještě tradičně neselhávající William Hurt a zajímavě experimentální hudba Jamese Hornera.
60 sekund (2000)
Typická Bruckheimerovská slátanina... Na co příběh???? Hlavní je, že je to všechno svižně střižené, má to dementní tuctucáckou hudbu, jsou v tom rychlá auta, blonďatý Nicolas Cage a Angelina Jolie v hodně slabý chvilce...
Goldfinger (1964)
Jedna z nejlepších bondovek staré generace...
Glimmer Man (1996)
Sice zase Seagal.. ale rozhodně jeden z nejlepších...
Narušení (1999)
I Winona stárne... :o(
Sláva (1989)
Ed Zwick je prostě šikulka.. tedy spíš byl....
Lovci lvů (1996)
Nový Jack Colton se jmenuje Charles Remington a pracuje jako pytl..., pardon Lovec lvů.... Film mě nadchnul a nemám slov!
Král džungle (1997)
Bez Brendana Frasera by to nikdy nebylo tak zábavné.. Navíc k tomu i Op s hlasem Johna Cleese a výsledek je mimořádně zábavný a nesnaží si naštěstí hrát na nic víc než sám je a to totální blbinou.
G. I. Jane (1997)
Ridley, co se ti to stalo???