Recenze (430)
Čas čarodějnic (2018) (seriál)
Nová závislost.
Učitelka (2016)
To byla sviňská doba...
Grandhotel Budapešť (2014)
Vuziální pecka obsazena hvězdným ansámblem. Milovaný Ralph je znamenitý.
Společnost mrtvých básníků (1989)
Skvělé. Je radost vidět Robina W. v jiné rovině, než byla ta jeho geniální komediální. A scéna na konci dojme snad každého.
Kráska a zvíře (2017)
Vizuální nádhera (zámek, vesnička a okolí). Závěrečné titulky jsou snad tím nejlepším, co jsem kdy na konci filmu viděla (a ano, je vidět, že Condon použil stejnou formu jako u TS). Velice mě potěšilo rozšíření původního příběhu o matce Belle a taky o ,,Agátu". Parádní písničky. Hlavní duo super, byť teda na konci nemuseli dělat Danovi ty šílené kudrny. :) A Luke jako slizoun Gaston dokonalý!
Nebezpečné vztahy (2016) (pořad)
Trapná show, kterou jsem bohužel nucena doma sledovat. Obecenstvo a jeho klaka je napřesdržku, účinkující je banda hlupáků a Honza Musil skutečně klesl na dno televizní zábavy.
Fantastická zvířata a kde je najít (2016)
Velmi příjemné překvapení. Skvělá hudba - scéna z tajného baru je prvotřídní. Obsazení také skvělé, zvláště roztomilý Dan Fogler, který hraje mudlu perfektně. O dokonalosti Eddieho snad nelze pochybovat.
Padesát odstínů temnoty (2017)
Proč vyměnili režisérku? Utahané. Dávám 2 hvězdy za Dornana a soundtrack.
Doktor Strange (2016)
Cumberbatch je skvělej, Tilda klasicky bizarní.
Legenda o drakovi (2015)
Vítěz letošních Vánoc! Čeští filmaři by se měli chytnout za nos! A pořád si pouštím tu dračí píseň.