Recenze (1 270)
Blíženec (2019)
Celkem solidní akčňák, příběh jak z devadesátek, ale funkční. Kupodivu mě víc bavil mladej Smith, kterej se trikařům povedl. Nicméně o převratnej film se rozhodně nejedná. Akce je slušná, některé věci zbytečně přehnané a občas ty triky při některých pohybech postav vidět jsou, ale jinak OK.
Ad Astra (2019)
Těšil jsem se na klasické scifi a i když výprava, kamera a triky jsou parádní, tak se jedná spíš o meditativní film o vztazích otců a synů a nekonečnosti vesmíru. Celé to umocňuje atmosferická melancholická hudba. Pro mě ve výsledku zklamání, klasičtěji pojatý film by mě více potěšil. 3 hvězdy.
Umění sebeobrany (2019)
Další asociál pro Eisenberga, zajímavé sledovat kam se film bude vyvíjet, ale to podání není nějak extra zábavné. 3 hvězdy.
John Wick 3 (2019)
Po slabší dvojce jsem se trochu bál, ale zbytečně. Tvůrci si řekli dost bylo pouhého střílení a přichystali do trojky takovou všehochuť akčních scén, že to asi v jiném filmu ještě nebylo, rozhodně ne takhle parádně natočeno a s lahůdkovou choreografií. Bodné, sečné, střelné, čtyřnohé a další zbraně, jsou využity na maximum, Keanu si dává naprosto s přehledem, pryč je jeho trochu nemotorný bojový styl tělo na tělo, tady řádí pomalu jak za dob Matrixu, jen s realistickými a úspornými chvaty. Příběh zajímavý a netlačí zbytečně na pilu ohledně mytologie, tak jako ve dvojce, i když ji taky rozvíjí. Tak, teď to ve čtyřce nezkazit a dodat konečně Huga Weavinga.
Všechno nejhorší 2 (2019)
A mě se to líbilo o kousek víc než jednička. Už si to nehraje vůbec na horor, ale zamíchalo to dohry scifi prvky a komedii. Odlehčení se mi libí, stejně tak že se koncept posunul a neopakuje se pouze to co bylo v jedničce. Slušné 3 hvězdy.
Batman vs. Teenage Mutant Ninja Turtles (2019)
Velmi slušnej animák s želvama a Batmanem, občas trochu drsnější akce, fungující příběh a vztahy. Akce pěkně natočená, dost hlášek. Spokojenost.
Godzilla II Král monster (2019)
Trailery slibovaly parádní atmosferickou jízdu a souboje monster. Výsledek je ale opět bída a může za to pitomej scénář a naprosto nezajímavý postavy. Monstra samotná vypadají dobře a závěrečná bitka je fajn, ale nic už nezachrání tu nudnou výplň před tím. Ne že by akce byla jen na konci, to ne, ale moc mě nezaujala a nestrhla. Osudy lidí mě absolutně nazajímaly, jinak se tam jen lítalo z bodu A do bodu B atd., zlatá Emmerichova Godzilla, sice byla hodně daleko od originálu, ale aspoň byla zábavná.
Podezřelý (2013)
Tak trochu korejský Bourne, špionážní příběh, roztřepaná kamera, dynamická hudba, souboje především rychlé a ruční, ale pěkně zpracované, automobilové honičky. Dva hrdinové na různých stranách, kteří si jdou po krku, jsou zase korejskou specialitou. Nebýt přehnané délky a překombinovanosti, bylo by to za 4 hvězdy, takto slušné 3.
Tajná mise v Soulu (2017)
Překvapivě funkční mix komedie a špionského akčňáku. Slušné obsazení jak hlavních postav, tak i záporáků, pěkné akční scény, především souboje, které nevyužívají pouze nohy jako např. v City of Violence, ale komplexní kombat, včetně rukou. Komediální prvky vkusné, občas jsem se uculil a nebylo mi trapně. Ve výsledku slušné 4 hvězdy.
Jjakpae (2006)
Příběhem a jeho sentimentálním podáním trochu slabší, akce není v průběhu filmu moc, ale závěrečné zúčtování je dlouhé a hodně slušné. Trochu jsem byl zklamanej z choreografie, kdy se používají výhradně nohy, sem tam týče, nože. Naopak potěšila westernová atmosféra, daná hlavně hudbou a kamerou. Záporák slabota. Slušné 3 hvězdy.