Recenze (170)
Most (2011) (seriál)
S01 65%, S02 85%
Domek z karet (2013) (seriál)
Season 1: 80 %, Season 2: 85 %
Moje letní prázdniny (2012)
Nečekaný guilty pleasure! A Gibson má charizma větší než Arnoldovy bicepsy v Predátorovi:)
V oku tornáda (2014)
Očekával jsem hloupej a nudnej film (jako většina katastrofických filmů), ale v rámci žánru jsem dostal příjemnou a celkem i napínavou cliché jednohubku. Dolby Atmos v tomto případě odvedl parádní práci.
Na hraně zítřka (2014)
Nečekaná paráda bez slabých míst a logických chujů. Díky za to!
Cirkus Bukowsky (2013) (seriál)
První série: 70 %
Hra o trůny (2011) (seriál)
1. serie: 4,5 2. serie: 4
Captain America: První Avenger (2011)
Tupá taškařice s nudným hlavním hrdinou. Přesně ten typ filmu, ve kterém se o hlavního klaďáka ani chvilku nebojíte a tím pádem tu chybí i napětí. Jak se říká, kde nic není, ani smrt nebere:) 3D je úplně zbytečné a slouží jen k vytahování dalších dolarů z kapes. Pittsfield, 25.7.2011
Po lásce (1992)
Postavy se nechovají jako lidi a to je jádro problému. Když se postavy nechovají uvěřitelně, jak může diváka zajímat, co se na plátně děje a jak si příběh s postavami pohraje?
Jak vycvičit draka (2010)
Ale jo, po hromadě neprávem vychválených animácích zase jeden na kterej se dalo i koukat a člověka to i bavilo. Jen ta animace, především backgroundu v první části mi přišla jak kdyby to spíchli někdy před deseti lety, ale to je vedlejší.