Recenze (155)
Světáci (1969)
Za mě taky jedna z TOP českých komedií vůbec. U toho se válím smíchy, pokaždé to zachytím. "To je manžel?" "To je Bedřich Smetana."
Teroristka (2019)
Teroristka mě příjemně překvapila. Iva Janžurová si bezesporu velkou roli zasloužila, komediální žánr je přesně to, v čem vyniká celou svou kariéru, Radek Bajgar tohle vymyslel rafinovaně a já se bavil, což u českého filmu nebývá zas tak běžné.
Alfa (2018)
Je fakt, že ty šité hadry a čisté zuby a vůbec tak úpravného pračlověka si jaksi neumím představit, nemám rád, takové nesmysl ve filmech, ale jinak se jedná o poměrně dívatelnou pohádku pro menší děti, přátelství člověka s jakýmkoli divokým tvorem mě vždycky potěší, v konečném součtu to vytahuju na průměr.
Spolu to dáme (2017)
Nečekané nadšení! Moc pěkný, dobře obsazený, dobře zahraný film, který cílí na city, ale v těchto případech to je v pořádku. Takoví němečtí Intouchtables.
Dumbo (2019)
Tohle se nepovedlo. To slůně bylo roztomilý, ale to je asi tak všechno. Asi prvně, co se mi nelíbila ani Eva Green, Farrell mě nezaujal nikdy.
Nebezpečná laskavost (2018)
Nevím, co jsem čekal, ale určitě to bylo něco jiného. Blake je kočka, nápad to nebyl úplně špatný, obě herečky byly ve svých rolích skvělé, bohužel se to v druhé půli zvrtlo do čehosi přeplácaného a divného. Načančaná slabota, na mě až moc ukecaná.
Hastrman (2018)
Zvláštní, že se lidem Hastrman příliš nezamlouvá, podle mě je to jeden z nejlepších filmů posledních let. Karla Dobrého mám rád. Mrzí mě, že jsem to neviděl v kině.
První člověk (2018)
Gosling o ničem, ale atmosféra a uchopení tématu mi vyhovovalo. V kombinaci s nádhernou hudbou jsem si přišel na svoje.
Bumblebee (2018)
Nenáročná dětská podívaná. Spokojenost.
Ostrým nožem (2019)
Výborný debut režiséra Teodora Kuhna, který asi nemůže nechat nikoho chladným. Mrazivé, otřesné téma, bezmoc a parádní Roman Luknár. V poslední době mě rozladily dva slovenské počiny, ale tento mě napumpoval nadějí, že není tak zle, Těší mě, že jsem viděl takto vydařenou záležitost. Silný film.