Recenze (109)
Proboha! (2008)
Povrchní a arogantní, ale zatraceně trefný!
Andaluský pes (1929)
Fuj surrealismus!
Adoration (2013)
Kdyby si Naomi a Robin ještě ke všemu užili i spolu, dal bych 5*.
Srbský film (2010)
Newborn porn :-/
Home Sweet Home (2013)
I přes pár chybek, "I had a lovely time."
Muž z oceli (2013)
Zkrátka nemůžu překousnout fakt, že hlavní bedéss, který během souboje se Supermanem svým tělem ničí svět, je nakonec zabit zlomením vazu :-/ Jinak příjemná podívaná.
Skins (2007) (seriál)
Generation 1 je za 5*. Pak to výrazně klesá.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Úžasná fantasy, kvalitativně naprosto srovnatelná s Pánem Prstenů, ne-li lepší. "For the night is dark, and full of terrors." P.S. 03x09 ma snad nejvíc srdcervoucí konec, co jsem kdy videl.
Plivu na váš hrob (2010)
I přes tu změnu charakteru o 100%, jsem se velice dobře bavil.
Hon (2012)
U tohohle se chce člověku křičet. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! Zdrcující, děti přeci vždycky mluví pravdu.