Recenze (238)
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Ztráta času, před koncem jsem to vypnul, prostě hrozný
Není čas zemřít (2021)
Dva filmy v jedné stopáži 2 hodin a 40 minut, no pecka! Ale ptám se, kde je ten Flemingův Bond? Kde je Bondgirl? Co ta černoška 007? Proč dochází k diskriminaci asijských herců? Pochopím tu melancholickou linku "Odcházení Daniela Craiga", ale co ten zbytek? Ultra slabý Malek, co to jako mělo být? Toto je záporák? Jako zklamání, ale to zase velké. Pustím si Dr. No, abych si zlepšil náladu.
Babovřesky 3 (2015)
Ne, tak tohle teda fakt ne, to uz nema ani uroven na odpad, navrhuji pridat nove hodnoceni HNUJ.
Vinaři (2014) (seriál)
Hlavne se z toho nepo*rat, delate tady jako by to melo byt na oskara...
Cvičíme s Míšou (2007) (pořad)
Prosím všechny nad 5 let, at jdou do háje a přestanou tomu dávat odpad, toto není pro vás!
Babovřesky 2 (2014)
hnůj bez vtipu
The Starving Games (2013)
no to je opravdu silena a az nevkusna p******a
Ledové království (2013)
Slusne udelane, ale abych rekl pravdu, misty pro deti desive a vtipna mista by se dala spocitat na prstech dvou ruk, rozhodne slabsi a mene zapamatvatelne nez Na vlasku - tedy kdyz mluvime o filmu Na vlasku, podobnost je tedy skutecne "jen" nahodna. Jinak nejvtipnejsi byl asi snehulak, podobne jako tucnaci v Madagaskaru...
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
Za mne velke zklamani, natahovani pribehu podobne jako u Pana Prstenu v druhem dilu, mozna nutne, ale pro mne nezazivne a pomale.
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Nevim, zda je muj zazitek vyrazne umocneny tim, ze jsem byl v IMAX 3D, ale jsem naprosto uneseny, to byla naprosta pecka a byt bych mohl mit nejake vyhrady a predem rikam, ze jsem Del Torovi neveril, vysledek a IMAX mne zcela nadchl. Take soundtrack je naprosto vynikajici.