Recenze (332)
Slow Horses - Season 1 (2022) (série)
90%
Moucha v kufru (2020)
Neskutečný absurdní úlet od Mr Oiza.
Nástrahy velkoměsta (1984)
90%
Vyproštění 2 (2023)
Chtěl jsem slušnou akci a dostal jsem super akční nářez. Jasně děj je slabší, ale není to přece Shakespeare nebo Hugo. A že to je přehnaný, je to přece akčňák a ne psychologický drama. A proti FF se pořád drží při zemi. Za mně lepší než jednička. 90%.
Sexuální výchova (2019) (seriál)
První série za 5*
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Emocionální a zároveň brutální Veni Vidi Vici na korejský způsob. Tah na branku od začátku do konce. Jak to začnete sledovat, nemůžete přestat dokud není konec.
Sebevražedný oddíl (2016)
Bláznivá jízda, jak s LSD. Ale bavil jsem se na jedničku 👍🏻.
Jackpot (2011)
Nesbo * (Ritchie Coeni Tarantino) = zábavná akce ze severu.
Most (2011) (seriál)
1. série: 100% 2. série: 100%
Fargo (2014) (seriál)
1. série - 100%. Nestává se často, aby seriál dosáhl kvality filmové předlohy.