Oblíbené filmy (5)
Wind River (2017)
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Jako první mi tu vyjel verbalův komentář a už se mi děla blbě. Každopádně film byl naprosto suprovej. Upřímně? Moc jsem od toho nečekal, ale dostal jsem skoro 3 hodiny kvalitního materiálu v čele s Pittem a DiCapriem. A to finále to byla taková třešnička na dortu. 10/10
V zajetí démonů 2 (2016)
Tak jednoznačně jeden z mých nejoblíbenějších hororů vůbec. Úžasné obsazení hlavních rolí, skvělá ale fakt úžasná doba a prostě celé se mi to líbilo. Už se těším na The Conjuring 3!
Logan: Wolverine (2017)
Fanouškům Logana/Wolverina u tohoto filmu musí ukápnout slza, pokud nemáte srdce z ledu. Krásné rozloučení s Hugh Jackmanem jako Wolverinem!