Recenze (212)
Panenství (2008)
Chtěl jsem to sledovat po očku co se z toho vyvine. Po pěti minutách jsem byl přilepený u obrazvky a přemýšlel jestli je to fakt pravda. Jestli opravdu může být někdo takhle debilní jako růžová Karin: Takže stojí 249tisíc když mi dáte slevu 70tisíc, kolik je to? Mě počty nikdy moc nešly. Co bys udělala za 3 miliony dolarů? .... Prodala rodiče.
Býčí šíje (2011)
Představoval jsem si agrothriler z prostředí Holadnských JZD, který mě asi nebude bavit. Ale film mě i přes svojí délku naprosto strhnul a držel v napětí od začátku do konce. Opravdu příjemné překvapení.
Win Win (2011)
Tenhle film určitě uvidíme někdy na ČT2 v rámci "amerického nezávislého léta". Je to taková optimistická podívaná, i když to zpočátku na to nevypadá. Takové filmy mám mnohem raději než depresivní úchylárny jichž bývá ve Varech přehršel. V zásadě souhlasím se všemi komentáři se třemi a více hvězdami co tu jsou, jde jen o to jestli tyhle filmy máte rádi nebo ne. Já ano.
Jmenuji se Oliver Tate (2010)
Mě se ten film líbil moc. Nejlíp ho asi vystihuje tohle VodafoneVary utwittnutí: "Oliver Tate je vybornej, uz vim, jaci byli #ajtaci na stredni. Must pro pyromany, alergiky, nindzi atd. #kviff"
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Díval jsem se na něj se svým 14ti letým synem a oba jsme se u toho dobře bavili.
Batman začíná (2005)
Nevím co dodat tomu co napsal BoredSeal a POMO.
Sin City - město hříchu (2005)
Viděl jsem to jenom 3x, ale to vizuální zpracování mě pokaždé dostalo.
Bavorák (2003)
Chtěl jsem dát původně jenom 3, ale spíš bych to viděl na 3,5. Takže upravuji na 4.
Komando (1985)
Pozoruju na sobě, že na filmy, které jsem znal z videa s úžasným monodabingem a měl z nich srandu, se v posledních letech rád podívám. Zkrátka 80's classic. Ono je to zčásti asi tím, že tak nějak mě ty filmy přenášejí do doby, kdy se nás sešlo na koleji třeba deset v jednom pokoji a koukali jsme na ně na vypůjčeném videu.
Elitní jednotka (2007)
Těsně před polovinou jsem měl nutkání ten film vypnout. Ještě že jsem to neudělal.