Recenze (383)
Moon (2009)
Zapomenutelné. Nedoporučuji. One-man show zaujme vizuelně, problémem je slabší scénář. Místy kulhá.
Gattaca (1997)
Jedinečné. Doporučuji. Souboj touhy se systémem. Nadčasové téma, které neomrzí.
Absurdistán (2006)
Zapomenutelné. Nedoporučuji. U zajímavé myšlenky to končí. Zpracování je bezduché a nudné, opominu-li nekončící počty paradoxů anti-utopické budoucnosti.
Predestination (2014)
Jedinečné. Doporučuji. Scénář tak propracovaný, že filmy s údajným vysokým počtem rovin / vrstev, jako např. Inception či Donnie Darko, strčí do kapsy a ještě jim ukáže prostředníček. Těším se na další počiny bratrů Spierigových, věřím, že mají ještě co ukázat.
Point de fuite (1987)
Jedinečné. Doporučuji. Vtipné. A moc.
Rosette (2011)
Jedinečné. Doporučuji. Co se děje v ženině hlavě obdrží-li kytici?
Velká nádhera (2013)
Jedinečné. Doporučuji. O žití života. Hluboké.
Případ pro začínajícího kata (1969)
Zapomenutelné. Nedoporučuji. Když se Gulliverovy cesty smísí s Alenkou v říši divů, mohl by to být krásný snový zážitek narkomana lpícího na další dávce. Nakonec z toho vznikne guláš objevování pravdy a touhy jí někomu předat, což opřeno o nepříliš zajímavou a/nebo velmi okatou symboliku působí až příliš stupidně, čemuž absurdní satirické WTF momenty nepomáhají. Většinu času pak čekáte až velký cestovatel odejde/zemře.
Expendables: Postradatelní (2010)
Jedinečné. Doporučuji. Skvěle vydařený pokus o reinkarnaci zapomenutých ale nezapomenutelných filmů s nelítostným muskulaturním hrdinou v čele. Povedl se stejně jako jeho brácha "RED".
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
Zapomenutelné. Nedoporučuji. Mám rád Marvelovské filmy, vždycky se na ně těším, ale snad žádný z nich bych si nevzal s sebou na pustý ostrov. Jedná se o neustálé recykláty pohádek pro dospělé. Furt dokolečka. Ano, vydělává to, proč to měnit? Třeba proto, abychom mohli podobné filmy pustit našim dětem a nestydět se za to, na jaké píčoviny jsme tehdy chodili do veřejného biografu?