Recenze (280)
Monty Python a Svatý Grál (1975)
Moje prvni setkani s MT a musim říct, že to pro mě bylo veliké zklamáni. Po ohlasech plných nadšení a obdivu, jsem nejspíš čekal pecku plnou gagu , ale bohužel ........ takze 40% za originalitu, animace Terryho a vtipnou scénku s černym rytiřem .
Banditi (2001)
myslím , že tento snímek si zaslouží lepší hodnocení, řekl bych trochu nedoceněný meisterstick Barryho Levinsona. Škoda, tento film je pro mě po všech stránkách zajímavá podívaná a nebojím se dát plný počet bodů......
Timecop (1994)
filmy kde se cestuje v čase fakt žeru, takže i tohle béčko s J-C.V.D jsem si docela užil :)
Bílé peklo (2001)
o hodně slabší než knížka, tu bych opravdu doporučil, super čtení, film se až tak nepovedl, ale i tak se to dá zkouknout...
Křidýlko nebo stehýnko (1976)
Tento vynikající kousek s Funèsem trošku zestárl, ale pořád patří k těm nejlepším filmům s tímto malým-velkým frantíkem !
Kostka (1997)
Tento film mě minul velikým obloukem a byl jsem překvapen jak vysoko si na csfd stojí. Prostě mě to nechytlo a dvě bodky dávám za originalitu, která se nedá tomuto snímku upřít.
Kupec benátský (2004)
UFF, dokoukat to do konce bylo pro mě vážně PEKLO !! Musím říct, že se mě to opravdu nelíbilo a ani herecké výkony hlavním představitelů to nemohly zachránit !!
Útěk z vězení (2005) (seriál)
první serie si zaslouží 100% , ale kvalita druhé série, hlavně poslednich 7 dílu jde hodně dolů a začínám mít o tento seriál trochu strach.... možná stávka scénáristů tomuto seriálu prospěje........ uvidíme !
Dexter (2006) (seriál)
hmmmm, tohle je paráda se vším všudy . 1.série nejlepší ****** 2.série kvalitní pokračování****** 3.série**** ( o trošku slabší) 4.série***** (návrat na výsluní) 5.série ***** na první řadu už to sice nemá, ale pořád je to super ! 6.série díky konci je jasný, že bude další řada :) jsem zvědav, jak to scénáristi vymyslí :)**** 7.série tak se nám to na závěr opět nádherně zamotalo, takže budeme zase skoro rok v napětí čekat na další (údajně) poslední sadu :) ****8.série a je vymalováno, smutné !
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
pro mě NO.1 , kdybych měl určit nejlepší film vůbec, bude to tento.............