Recenze (1 459)
Drive Angry (2011)
Nevydržel jsem do konce, to se mi dlouho nestalo! :( Po hláškách typu: "Zabiju tě a pak znesvětím tvé tělo" a "nemáš ten přenosný telefon, myslím že se mu říká mobil..." jsem musel jít zvracet na toalety. Sračka jakou ještě svět neviděl! Nicolas redefinoval nový žánr - 3D sračka!
Elitní zabijáci (2011)
Slušnej průměr. Jinak zas jeden dort od Pejska a Kočičky. Splácanina na n-tou. Stará škola, trochu noir, béčkovej akčňák nebo rekonstrukce podle skutečný události? Račte si vybrat. Do toho trocha zbytečný romantiky (+ Statham jako domácí kutil?). Neurazí ani nenadchne. Chvílema pěkný a uvěřitelný, chvílema totální nesmysl (Statham výskok oknem přivázanej na židli, dopad bez židle a rozvázanej :o) Dá se vidět, jednou.
Exit Humanity (2011)
Trochu více peněz a bylo by to ještě lepší! Jinak zajímavé, pochmurné a koukat se na to rozhodně dá...
Grave Encounters (2011)
Skoro odpad! Prakticky nekoukatelné. Parta totálních idiotů bloumá chodbama opuštěnýho baráku. Proč mi jeden z hlavních blbů vzdáleně připomíná Kocoura z Červenýho trpaslíka?
Green Lantern (2011)
Někde mezi jednou hvězdičkou a odpadem. Možná napínavé pro retardované amíky, ale evropan v kině nudou nevydrží :( otřesná plochá a nudná pohádka, mnohem lepší by to bylo animovaný a trochu tvrdší (krvavější), takhle je to tuctovej bezpohlavní sračkoid, kterej snad zaujme jenom hodně malé děti - hrozná blbost! Nedoporučuji, totální ztráta času.
Hanna (2011)
Spíš odpad! než co jiného. Pejsek s kočičkou tentokrát nevařili dort, ale natočili film. Nechutná splácanina všeho možného, plná ujetejch lidí. Chvílema jsme se smáli, ale spíš je to křeč. Možná to měla bejt komedie? Budˇcelej štáb při filmování kouřil nějaký težký drogy nebo to natáčel sbor "umělců" s alzheimerem? Jedna hvězdička za hudbu... (nebyl to spíš hudební film?)
Henge (2011)
Neuvěřitelné, že se pořád ještě točí takové sračky :( Naivní latexové oblečky a triky ve stylu 70. let v 21. století? Otřesná záležitost. Nulový děj a nesmysly jeden přes druhý. Nedá se ani jednou!
Hon na čarodějnice (2011)
No s mozkem na idle se to vidět jednou dá. Škoda těch trapných čarodějnic s ksichtama Eddieho od Iron Maiden. Démon pak byl vysloveně digitální průser jak vrata! Ono je často méně více. Ušetřené peníze za velmi trapné digitální efekty by se daly vrazit do lepších rekvizit (bojovat křižáky v brnění pěšmo v písku jsem fakt nikdy neviděl, a jak upalovali, jak kdyby měli na sobě jenom plastik a pár hadříků a ty měčíky, málem jsem si krůpnul smíchy...) No slabota převeliká. Perlman vynikající, Cage podprůměr (v poslední době jeho standard, bohužel :)
Hra o trůny (2011) (seriál)
Původně pět hvězd, v rámci šesté řady úprava hodnocení směrem dolů na čtyři hvězdy. Začíná to jít dolů, už to nemá žádnej drajv a usínám u toho.
Husk (2011)
Opět banda zpovykanejch hloupejch teenagerů určená k pozabíjení. Chvílema to má na víc, ale ke konci už jen nuda nuda nuda a totálně hloupé chování těch blbečků. Vždycky mě to popouzí, nikdo se nechová logicky a všichni jsou tak hloupí :(