Recenze (1 459)
Zelená kniha (2018)
Celkem podařená záležitost, docela pobavilo. Na jedno kouknutí ok.
První člověk (2018)
Na začátku zbytečně zdlouhavé, manželka velmi otravná (za ní jedna hvězda dolů). Jinak celkem sympatické, škoda toho mála z Měsíce a okolo. Film o chlapském přátelství a odvaze. P.S. už chápu proč se kosmu už nelítá, nejsou lidi co by to dali, už jsou jenom měkkoni a šampónové. škoda :(
Jack staví dům (2018)
No, tohle byla dost hustá jízda... jestli tohle normálně promítají v kinech, tak to je síla! Konec je takovej prapodivnej, jako by násilím naroubovanej, aby to nebyla ryzí úchylárna, ale vypadalo to jako rádo by "umělecký". No do kina bych na to teda nešel... docela perverzní "umění". I když ten první incident docela chápu, taky mě svrběla ruka!
Skandál v OSN (2018)
Vůbec to není špatný, škoda že to skoro celý stojí na Benovi, ostatní nehrají nic moc. Chtělo by to trochu víc šťávy do toho umírání, ale jinak celkem dobrý.
Miss Hanoi (2018)
Lehce nadprůměrná detektivka a jedna hvězda navíc za paní Špetlíkovou... obzvláště ve sprše je to paráda! Závidím panu Špetlíkovi. :)
Dokjeon (2018)
Wow! Docela dooost dobrý! Já ty korejce žeru - hůlkama samozřejmě!
Úsměvy smutných mužů (2018)
Wow! Tak mladej Švehlík už je opravdu PAN herec! Gratuluju! Super. Film po všech stránkách OK, líbila se mi i beatboxový podkres (aka hudba). Nebylo to úplně na plný počet bodů, ale hodně dobré!
Apostle (2018)
Tak není to vůbec špatný, hodně zajímavý... jen jsem tam nepochytil pár věcí... ale doporučuju :)
The Haunting - Hrůzostrašné sny (2018) (epizoda)
Tak konečně se něco děje, i když škoda, že se každá scéna opakovaně přehrává do zblbnutí z pohledů všech zúčastněných. Jako není to vůbec špatné, ale toho horroru je tam fakt pomálu. Spíš drama než horror. Škoda.
The Haunting - Jak Steven viděl ducha (2018) (epizoda)
Pilot vypadá nadějně, vč. solidních hereckých výkonů. Strašení se moc neodehrává, nulové gore a žádné lekačky. Asi spíš takové nějaké nudné... uvidíme.