Poslední recenze (11)
Vodnická čertovina (1996) (TV film)
Viděl sem to už xkrát a vždycky mě to baví a zasměju se u toho... Dobrá pohádka, pro mě určitě...
Čistá práce (2008)
Celkově 3,5 hvězdičky... Čekal sem trošku něco jinýho, obvyklej film o vykrádání banky, jenže to vykrádání banky je tu trošku na vedlejší koleji, protože tu jde o to co se děje potom... 3/4 filmu nejsou tak silný, ale ten závěr to už je něco jinýho a proto nedávám 3, ale 4 hvězdičky, závěr se mi opravdu líbil! No a že to je podle skutečnosti to rozhodně dodává filmu na síle, protože to docela síla je...
Směr jih (1994) (seriál)
Docela blbost, ale sranda a rozhodně sem se u toho nenudil...