Recenze (192)
Austin Powers - Goldmember (2002)
Občas vtipné momenty...
Addamsova rodina (1991)
2 slova... MA - ZEC :)
Gumídci (1985) (seriál)
Hlubokým lesem se jejich zpěv nese, nebojme se, že jsou nemluvovéééééééééééé :-D
Lovec vodního ticha (2008) (TV film)
7. 12. 2008 cca 20:50 :Nezlobte se na mě, ale ti, co už ten film ohodnotili, jsou u mě prostě ču*áci. Tohle fakt nesnáším. Lidi tady asi pochytávají móresy od miss Spáčilové (podívat se na 10, 15 minut, odejít a zkritizovat umí každý)... EDIT po konci filmu: Tak právě to skončilo a troufnu si říct, že i Donnie Darko mi ve střízlivém stavu dával větší smysl. Každopádně to bylo natočené dobře, dialogy sice krapet infantilní a místy stupidní, nicméně zajímavá kamera a originální námět. Tak trošku hra na Da Vinci Code ale zrovna dobře nedopadla, konec jsem vyloženě nepochopil. Každopádně odpad si to zase nezaslouží.
Velmi nebezpečné známosti 3 (2004)
Nenadchne a neurazí. Začátek filmu a sázka o 20 tisíc dolarů naprosto stupidní... Zbytek relativně koukatelný.
Kameňák 3 (2005)
Za ty prsa :)
Jáchyme, hoď ho do stroje! (1974)
Super soundtrack :)
Madagaskar 2: Útěk do Afriky (2008)
I've been around the world in the pourin' rain, Feelin' out a' place, I'm feelin' strange, Take me to a place where they know my name, where everyone knows my name.
Strašidelný dům (2003)
Za Eddieho
Flubber (1997)
Roztomilá pitchovinka :)