Recenze (192)
Carnivale (2003) (seriál)
Já chci tu třetí sérii... Ale fofrem! :)
Červený drak (2002)
Dneska jsem se rozhodl 2 hvězdičky přidat... Film jsem viděl už poněkolikáté a dneska mě ta atmosféra docela solidně vtáhla... Emily Watson je fenomenální herečka, Ralph Fiennes má na můj vkus na šíleného vraha až moc vlídnou tvář, ale stejně je to za ****. Jediná věc, kterou bytostně nesnáším, jsou ve filmech ABSOLUTNÍ nesmyslnosti - v tomhle se vyskytuje jedna chvíli před koncem. Fiennes se střelí do obličeje, slepá Watson si doslova šáhne na mrtvolu, ale "kosti patří někomu jinému" a vrah se ještě jednou naposledy objeví, aby vraždil... - Stupidnost. To mi trošku srazilo pocit ze závěru.
Hvězdná brána - Děti bohů (1997) (epizoda)
Pro fanoušky Stargate je to prostě MUST-SEE.
Žena ve vodě (2006)
Seru na logiku (stejně mi to nikdy nešlo). 85%
Krok za krokem (1991) (seriál)
HEHEHE, ČÉČE... Prostě Kouďák :)
Dům naruby (2003)
Naprosto luxusní a svěží komedie... Zbožňuju Queen Latifah
Ženatý se závazky (1987) (seriál)
Loved and married, loved and married... :-)
Prostě sexy (2002)
Blbost. Totální, praštěná, svěží a sexy. Já se bavil. První film, ve kterém se mi Selma Blair zdála sexy...
Pivní bratři (1998)
Tohle jsem viděl před pár rokama na Silvestra na jedné nejmenované komerční televizní stanici... A pamatuju si jenom to, že jsem se pekelně bavil... Stupidní, hloupé a sprosté... Tak jako South Park sám :)
Sin City - město hříchu (2005)
Ne zase tak špatný celovečerní komiks... Nicméně předpokládám, že jestli někdo měl nějaká očekávání, tak se asi většině takových diváků nenaplnila. Já to vidím na 1.* za Jessicu Albu, 2.* za Lorelei "Rory" Bledel a 3.*... No tak teda za Willise... :)