Recenze (2 331)
Bastardi (2017)
Kdo čeká záplavu humoru a trapných situací, bude zklamán, vlastně nepočítám-li jedny kočičí oversize varlata, je film prostý i jakýchkoliv hrubozrnných scén. To oceňuji. Jinak jde o prostou road movie středního proudu, lehce stravitelnou, v závěru i mírně dojemnou. 60%
Kryštůfek Robin (2018)
Děj filmu sice velmi neobjevný, závěrečná honička značně poplatná, přesto určitou nostalgickou notu snímek budí. 65%
Králíček Petr (2018)
Naanimované, namluvené, ozvučené, zahrané a zkomponované je to dle dnešních norem, ale že by mě to nějak chytlo, to nemohu říct (ale také nejsem cílovka). 50%
Birds of Prey (Podivuhodná proměna Harley Quinn) (2020)
Spíš úmorné než humorné. Za libovolnou "dámu" mohla nastoupit ta roztomilá hyena (co ve filmu nakonec skoro není) a výsledek mohl být podstatně lepší. Asi mělo jít o femine verzi Deadpoola a cosi jako odpověď od DC, ovšem opět je to čisté KO ve prospěch Marvelu. Stěží průměrná zívačka. 50%
Londýnská pole (2018)
Pokud by někdo nechápal proč Johhny Depp "dobrovolně" odevzdal část svého majetku Amber Heardové, tady dostane nápovědu :-) Uff, nejeden poklopec se řádně zapotí... Podobně to mají figurky na šachovnici tohoto podivného divadýlka, hříčky a paskvilu v jednom. Scénku, ve které z Amber sjede ošacení jsem si pustil opakovaně :-) Mé hodnocení je spíš momentální pocitovka (svým způsobem jsem si film užil), než že by si ho objektivně zasloužil, protože lidé, kteří budou říkat, že je to příšerná píčovina, budou mít v podstatě pravdu... 50%
Rango (2011)
Jízda Valkýr vydrnkaná na bendžo mě dostala :-) Nebo scénka zapojující protagonisty ze STRACHu A HNUSu V LAS VEGAS :-)) A vůbec, povedené, hodně, po všech stránkách. 85%
Chlapci ze sousedství (1991)
Krapet to zestárlo, hodně scén působí spíše jako špatně nazkoušený materiál (říkající si o další klapku), než autentická výpověď, přesto "výpověď" a význam tohoto slova je potřeba zdůraznit, protože i přes výhrady tam rezonuje. 70%
Lví král (2019)
Disney našel svatý grál a dojí ho, co to dá. Těžko tomuto modelu oponovat, udělané to mají kluci pěkně a přežít se to také dá, i když nějakou tu nadstavbu jsem stejně čekal (a nedostal). 60%
Kin: Smrtící zbraň (2018)
Na půli cesty. Není to dost originální, aby si to mohlo dovolit tak otřepanou zápletku. 50%
Měsíc Jupitera (2017)
Námět zajímavý, zpracování spíš rozpustilé, nesoustředěné. Závěrem jde film do vytracena, ovšem měl jsem z toho pocit, že šlo o něco jako nedostatek invence, který si na záměr jen hraje. 60%