Recenze (953)
Notre-Dame v plamenech (2022)
Režie hodně televizní, dubbing příšerný. Scénář spíše k smichu a pokud to bylo podle skutečnosti, tak se nedivím, že to shořelo. Protipožární opatření v budově nulové, hasiči vesměs k ničemu, většina ani není schopna tam dojet. Srandovní je také postava kurátora Pradeho. On byl v Louvre, což je cca 2km od Notre damu, a celý film cestuje na místo. Vždyť když by běžel, je tam za 10 minut, OMG. K čemu scény s kočičkou na střeše, holčičkou co zapaluje svíčku? OMG.
Furioza (2020)
Příběh ne moc uvěřitelny, režie podprůměrná. Celkově docela nuda, je to totiz dost dlouhe a dívat se na bandu vymastencu přestane po chvilce bavit.
Elvis (2022)
Velmi zajímavě natočeno, ale je to dlouhé, místy to nudí, jindy je to zase strhující. Druhá polovina se dost táhne a postavy se chovají divně. Takže max 4*
610 metrů nad zemí (2022)
Dobrý thriller a já jako člověk co nemá rád výšky jsem pri nekterych záběrech trpěl a kroutil se.
Hodně štěstí, pane Veliký (2022)
Skvělé herecké výkony.
Den vlajky (2021)
Nuuuuda, nedokoukatelný film.
Americký outsider (2021)
První polovina docela nudná, lepší 3*
Známí neznámí (2021)
Viděl jsem již dříve německou verzi, takže mě to moc nevzalo, je to skoro stejné.
Vyšehrad: Fylm (2022)
Škoda toho místy dětinského a fekálního humoru, ale sportovní hlášky byly super. Těžko hodnotit, jsou tam klady i zápory, ale přece jen je to spíše nadprůměr české komedie, takže 4*
Kdyby radši hořelo (2022)
Vtipná černá satiricka komedie. Nedejte na zdejší nízká hodnocení, které dávají voliči SPD a Volný Blok. Ti samozřejmě film nechápou, respektive se s hlavní postavou ztotoznuji. Ztvárněním připomíná Novou vlnu Ceskoslovenského filmu.