Recenze (222)
Bylo, nebylo - Osamělé srdce (2011) (epizoda)
Chudák Graham
6 Years (2015)
Úplne zbytočný film. Nič mi nedal a postavy mi liezli na nervy.
Zaklínač - O hostinách, parchantech a pohřbech (2019) (epizoda)
Ďalší výborný diel, ale som trošičku zmätená (knihy som ešte nečítala). Aj napriek jemnemu chaosu ma to totálne vtiahlo do deja a sledovanie si užívam.
Zaklínač - Zrádce měsíc (2019) (epizoda)
Skvelá epizóda. Ku koncu som ani nedýchala.
Láska nebeská (2003)
Britská vianočná romantická komédia. Sympatickí herci, smiech aj slzičky... Nič viac si moje romantické srdce nepraje.
Sám doma 2: Ztracen v New Yorku (1992)
Je to vianočná klasika. A je mi jedno, že je to nelogické, že kopíruje prvý diel a bla bla bla... Ja mám dvojku asi aj radšej ako jednotku, lebo New York je moja srdcová záležitosť. Tá správna vianočná atmosféra zaručená.
Zaklínač - Začátek konce (2019) (epizoda)
Pre mňa skvelý úvod. Všetky postavy žeriem, dobre sa na to pozerá, dobre sa to počúva a finálna bitka skvelá.
Vánoce u našich - Flirtování na párty (2019) (epizoda)
Divoká party, trochu trápnych chvíľ... Ale ktoré zviera nakoniec získa krásku?
Vánoce u našich - Cukr, miláčku? Cukr, tatínku? (2019) (epizoda)
Rande v saune? Bohovské 😂 Jonas je sympaťák.
Vánoce u našich - Intenzivní randění (2019) (epizoda)
Niekoľko nevydarených a možno aj podarených schôdzok. Asi tuším, kam to povedie, ale možno sa mýlim. Páči sa mi to 😊