Recenze (222)
Cizinka - Do boje (2017) (epizoda)
Konečne som sa dočkala! A ten návrat bol epický.
Hříšný tanec (1987)
Povinná výbava romantikov!
Malé ženy (1994)
Kým bola táto verzia jediná, bola moja naj. S odstupom času a s dvoma ďalšími verziami, je toto asi najslabší článok. Ale zato veľmi krásny, priam rozprávkový. Stále je medzi mojimi naj. Vždy na Vianoce ma poteší.
Střihoruký Edward (1990)
Edward bol mojou nešťastnou detskou láskou. Nedokázala som sa zmieriť s jeho osudom. A doteraz je toto moja srdcovka, ktorú sledujem každé Vianoce.
Frasier (1993) (seriál)
Jeden z najlepších sitcomov. S Frasierom zaspávam, cítim sa pri ňom v bezpečí. Veľmi sympatické a vtipné postavy. Z Frasiera som teda občas na infarkt, pretože sa dokáže správať ako hlupák, ale roztomilý hlupák :)
Black Books (2000) (seriál)
Dylan Moran je skvelý zabávač. A ešte sa to celé odohráva v antikvariáte. No nepozeraj to.
Zlatá sedmdesátá (1998) (seriál)
Výborná, nehlúpa zábava. Skvelé postavy, ešte lepší humor a zábavné 70. roky.
Gilmorova děvčata (2000) (seriál)
Ukecaná matka, knihomoľská dcéra, snobská babička. A množstvo ďalších bohovských postáv s bohovskými dialógmi. Pozerať tento seriál je ako dať si hrnček poriadnej čiernej kávy s kockou cukru u Luka :)
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Nekonečná zábava, ktorá ma ešte stále neomrzela. A že to tu už v iných seriáloch a s inými postavami bolo? No a čo. Komediálny seriál ma má pobaviť, mám si pri ňom oddýchnuť, odreagovať sa a zabudnúť na každodenné problémy. A to sa TBBT veľmi dobre darí. (A áno, som nenáročný divák, mám rada to klišé a romantiku vo všetkom a všade.)
Proč? 13x proto (2017) (seriál)
Jeden z najsilnejších seriálových/filmových zážitkov.